Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 06 iulie 2020

4 recomandări utile cum să te promovezi pe social media

Timp de citire: 7 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Câteva ajustări importante pot ajuta afacerile agenților imobiliari să strălucească pe platformele social media cu care oamenii interacționează în fiecare zi.

Lumea se schimbă aproape zilnic. În perioade de criză sau de sensibilitate - când emoțiile sunt ridicate, opiniile abundă și apar incertitudinile - este relevant ca agenții imobiliari să reevalueze strategiile de social media și să se adapteze în consecință. În perioadă de criză, mulți marketeri scad cheltuielile. Atenția la rețelele de socializare poate ajuta la construirea unui brand și la consolidarea acestuia - dacă paginile sunt optimizate corect.

Având în vedere că luna martie a înregistrat o creștere de 70% a utilizării aplicației Facebook, potrivit eMarketer, nu există un moment mai bun pentru a acorda o atenție suplimentară postărilor.

Iată patru recomandări utile pe care agenții imobiliari le pot face chiar astăzi în social media.

promovare social media agentii imobiliare remax

1. Ca agent imobiliar e indicat să-ți cunoști audiența 

După ce ați descoperit informațiile de bază, cum ar fi vârsta, sexul și interesele audienței tale, întrebă-te: „Ce înseamnă asta?”.

Pune-te în locul clienților și află ce simt și ce gândesc în acest moment. Ia în considerare dacă lucrează de acasă sau se ocupă de copii de acasă. Acum, fă un pas înapoi.

  • Ce poți împărtăși din cunoștințele tale?
  • Cum poți satisface mai bine nevoile clienților tăi chiar acum?

Citește și: 6 pași în alegerea unui agent imobiliar profesionist

2. Concentrează-te mai puțin asupra businessului tău și mai mult asupra clienților tăi

S-ar putea ca mijlocul unei pandemii globale să nu fie cel mai bun moment pentru a te concentra pe KPI-uri. Așadar, în loc să te concentrezi exclusiv pe ROI, acordă atenție altor cifre: click-uri, like-uri, distribuiri și comentarii la conținutul postat pentru publicul pe care l-ai identificat deja la pasul 1. Acesta este momentul pentru a construi relații reciproc avantajoase, așa că, odată ce o persoană este gata să cumpere sau să vândă din nou, vei fi primul contactat.

3. Explorează lucruri noi în promovare


Video, Video și iar Video. Acum este momentul să experimentăm noi tipuri de conținut ... cum ar fi video. Demonstrează-ți expertiza arătându-ți cunoștințele despre piața locuințelor sau comunitatea locală și încetează să îți faci griji în ceea ce privește modul în care produci un video.

În timp ce explorezi lucruri noi, încearcă sondaje pe Facebook sau Instagram, petrece mai mult timp urmărind comentariile (cele de la postările tale, dar și ale concurenților și influenceri-lor) și atrage clienții apelând la conținutul generat de utilizatori.

Citește și: 5 metode prin care un agent imobiliar îți economisește timpul

4. Așteaptă-te la incertitudine din partea clienților tăi

Există trei puncte de luat în considerare aici:

  • Scapă de bagajul care te trage în jos. Cunoști acele instrumente care creează o muncă suplimentară sau servesc doar unui singur scop? Ignoră-le.
  • Crearea corectă a conținutului tău este importantă, însă perfecțiunea nu ar trebui să stea în calea realizării a ceva. Nu uita că, Social Media înseamnă să te miști rapid și eficient.
  • Încearcă să rămâi la curent cu tendințele, sentimentele și feedback-ul clienților. Dedică-ți timp, în mod regulat, pentru a găsi modalități de a aduna și urmări aceste informații.

Bonus: cele mai bune ore pentru a posta pe rețelele de socializare

Agenții imobiliari pot folosi aceste momente sugerate ca punct de plecare, dar este important să urmărească și propriile date și analize.

  • Facebook: 11:00, în orice zi
  • Instagram: Luni, marți și vineri la ora 11:00 și marți la 14:00
  • Twitter: Vineri între 7 dimineața și 9 dimineața
  • LinkedIn: Miercuri la 15:00, joi între 9-10 și vineri de la 11:00 până la prânz

Afiliați RE/MAX pot folosi remaxhustle.com, instrument excelent pentru a duce socializarea la nivelul următor.

Click me

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX