5 pași necesari pentru o mai bună poziționare în piață a casei tale

04 mai 2020

Informatii utile, CX Corner, COVID-19

Fiecare casă, de la cea mai luxoasă reședință de pe plajă, până la un duplex din suburbie, merită timpul și atenția unui plan de marketing care să promoveze proprietatea. Vânzătorul trebuie să fie pregătit să își facă timp pentru a crea un plan de marketing bine conturat, care are în vedere atât activitățile online, cât și offline. 

Urmărește acești cinci pași, vei putea ieși în evidență și vei fi primul căruia îi va suna cu siguranță telefonul.

5 pasi pentru o buna pozitionare in piata imobiliara

1. Fotografiază casa din față, din spate și de sus!

Cei mai mulți cumpărători vor începe căutarea pentru o nouă casă în online, ceea ce înseamnă că imaginile de înaltă calitate sunt obligatorii. Acest lucru depășește fotografiile foarte luminoase și colorate făcute din fața proprietății. 

Potențialii cumpărători se așteaptă acum să vadă fotografii exterioare atât în timpul zilei, cât și de după masă. 

De asemenea, vor să exploreze împrejurimile clădirilor și a terenurilor înainte de a lua în considerare o vizionare. Dacă proprietatea ta este pe apă sau o zonă de interes pentru cumpărători, ia în considerare să angajezi un fotograf care are dronă pentru a capta locația și de sus pentru a atrage atenția.

2. Creează un tur virtual - nu doar pentru casele de lux

Păstrează potențialii cumpărători interesați de listarea ta mai mult timp cu un tur virtual de 360 de grade al proprietății. Gândește-te cât de frustrant este să încerci să combini un plan al casei ca și cumpărător din doar câteva imagini cu rezoluție joasă. 

Asigură-te că cumpărătorii tăi știu exact unde se află în permanență și oferă-le cea mai bună experiență posibilă. Asigură-te că interiorul proprietății a fost montat corect și că este luminat pentru a arăta cele mai bune caracteristici ale acestuia.

Citește și: Cum să sprijini businessurile mici de acasă

3. Planifică campania publicitară tipărită

Oricât de importante sunt activitățile online, nu neglija multitudinea de modalități tradiționale de a ajunge la potențialii cumpărători. Publicitatea tipărită va ajunge la persoanele care citesc ziare sau reviste locale în timp ce anunțurile online ajung la restul. 

Pune anunțuri în toate cotidianele locale din zona ta și ia în considerare cumpărarea de spații publicitare în stațiile de autobuz și în alte locuri publice unde pot fi găsite listări de proprietăți. Asigură-te că setezi un buget și ai o idee bine conturată despre publicul țintă înainte de a apela la orice agenție de publicitate sau ziare.

4. Construiește o listă de potențiali cumpărători și trimite pliante electronice

Folosind instrumente de e-mail, cum ar fi Mailchimp, este acum posibil să creezi o listă de potențiali cumpărători, brokeri și agenți care reprezintă cumpărătorii din zona ta și să le trimiți actualizări periodice despre vânzarea proprietății tale.

Instrumentele de e-mail sunt de obicei gratuite și ușor de utilizat, cu toate acestea, există o anumită perioadă de timp necesară pentru crearea unei liste de newsletter relevante. Asigură-te că obții permisiunea de a adăuga fiecare destinatar de newsletter din lista ta.

Citește și: Organizarea timpului pentru începători: cum să jonglezi între personal și profesional

5. Cărți de vizită direct în cutia poștală

Într-o lume digitală, uneori, atingerea personală a unei scrisori sau a unei cărți poștale poate avea un impact major. Ia în considerare desenarea unei cărți de vizită pentru proprietatea ta care să includă imagini și informații cheie pentru potențialii cumpărători. Aceste materiale pot reprezenta o modalitate excelentă de a viza potențiali cumpărători sau chiar de a-i invita personal la Open House.

Dacă nu ai suficient timp sau resurse pentru a acoperi toate aceste idei de marketing, de ce să nu iei în considerare să colaborezi cu un agent RE/MAX ? 

Un agent RE/MAX este instruit și cunoaște cu cele mai recente tehnici de marketing digital și offline pentru imobiliare.

Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.