Brokeri: cum puteți rămâne aproape de rețeaua voastră

05 mai 2020

Informatii utile, CX Corner, COVID-19

Frica se amplifică în izolare. În timpul tranzacțiilor dificile, învățăm agenții că cea mai bună metodă de a combate frica este de a ține clienții informați și conectați.

Același lucru e valabil și acum. Este momentul să alocăm timp pentru educare, încurajare și informare. În această perioadă poate fi dificil să știi ce să transmiți. Noi venim cu niște sugestii ce te vor ajuta să comunici și să fii un lider.

brokeri cam ramaneti aproape de reteaua voastra

1. Cum rămâi conectat cu: Agenții

Agenții tăi trebuie să audă de tine. Ce mai bun mod de a ieși din starea de incertitudine este să comunici mai mult. Mulți brokeri și manageri dau telefoane zilnice agenților lor și îi încurajează să rămână pozitivi și concentrați. 

Organizează întâlniri online cu toată echipa și discutați despre soluții și ajută-i să rămână responsabili. 

Împărtășește povești de success și creează o comunitate. Sesiunile video individuale sunt de ajutor în relația cu agenții  pentru a-i ajuta să-și stabilească obiective și să-și dezvolte noi abilități. 

Acum este un moment bun de a a-i încuraja să-și facă planuri astfel încât să fie pregătiți să revină în forță la muncă. 

Citește și: 7 sfaturi pentru un lider în imobiliare, în contextul crizei COVID-19

2. Cum rămâi conectat cu: Prospecții

Doar pentru că suntem într-un moment incert, nu înceta să suni prospecții de recrutare. Este mai important ca niciodată să păstrezi legătura cu aceștia. Vorbește despre ce fac acum, ce învață și pe ce se concentrează.  

Încurajează-i să folosească acest timp pentru îmbunătățirea abilităților. Arată-le că ești un lider și arată-le beneficiile ce le vor avea dacă se alătură echipei tale.  

3. Cum rămâi conectat cu: Clienții

Clienții noștri au nevoie și vor informații. Când lucrurile sunt incerte, informațiile sunt foarte importante. Datele și claritatea sunt critice. Ce ar trebui ei să facă acum? Întreabă-i cum îi puteți ajuta  - ascultă-i ce au de spus. 

Comunică continuu cu aceștia chiar dacă nu ai neapărat informații noi.

Citește și: Modul în care brokerii pot folosi tehnologia pentru a stimula comunicarea internă de la distanță

4. Cum rămâi conectat cu: Furnizorii

Nu uita de partenerii tăi de business. Furnizorii cu care lucrezi zilnic – constructori, agenți de vânzări, proprietari de afaceri locale, tipografi etc. Probabil că și ei trec printr-o perioadă dificilă. Este suficient să-i contactezi și să  le mulțumești pentru serviciile lor și să le spui că abia aștepți să reluați colaborarea. Sau întreabă-i cum îi poți ajuta.

Nu îți face griji că poate comunci prea mult. Oamenii vor și au nevoie să se simtă conectați și informați.

Acum este momentul perfect pentru a-i suna, pentru a vă vedea cu video, pentru a trimite mesaje sau e-mail-uri. Un lider este acea persoană care stabilește ritmul nu cel care îl urmărește.  

 

Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.