Cautam Manager de dezvoltare pentru zona Bucuresti si Sudul tarii

22 aprilie 2016

Recrutare, RE/MAX Romania

Focusati fiind pe dezvoltarea retelei am deschis un nou job in echipa regionala RE/MAX Romania.

Daca ai in vedere pe cineva care se potriveste cu cele de mai jos si crezi ca e interesat de oferta, te rog sa imi faci o recomandare.

Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea si noi multumiti de colaborare?

 

  1. Sa stie sa zambeasca si sa aiba o atitudine pozitiva.
  2. Sa fie foarte sociabil(a). Va interactiona cu multe persoane si ar fi bine sa se simta in largul ei / lui facand asta.
  3. Sa fie o fire dinamica, va calatori 1-2 zile / saptamana si ar fi bine sa fie confortabil(a) cu deplasarile.
  4. Experienta in domeniul vanzarilor / negocierilor de minim 3 ani de preferinta in servicii.
  5. Sa se imbrace frumos – da, imaginea persoanei transmite imaginea RE/MAX.
  6. Sa fie organizat(a)… foarte organizat(a)! O sa isi administreze singur agenda fiind la distanta de biroul sediului central.
  7. Sa fie atent(a) la detalii. Detaliile fac diferenta.
  8. Sa fie harnic(a). Lenea nu are ce cauta la noi in RE/MAX.
  9. Sa fie descurcaret(ata) si persistent(a).
  10. Sa aiba foarte bune abilitati de comunicare si negociere.
  11. Abilitati de persuasiune in comunicarea verbala si scrisa.
  12. Sa fie disponibil(a) sa lucreze in echipa si sa ii ajute pe ceilalti din firma.
  13. Sa aiba capacitati de comunicare. Va avea legatura directa cu clientii nostri.
  14. Simt ridicat al responsabilitatii, autonomiei si proactivitatii, precum si implicarea 100% in procesele de vanzare.
  15. Sa stie sa vorbeasca frumos la telefon si sa scrie placut (educat si corect).
  16. Sa stie engleza. Facem parte din brandul global nr.1 in imobiliare.
  17. Sa fie determinat(a). Avem obiective pe care ne dorim sa le atingem impreuna.

Ce va face aceasta persoana?

  1. Va prospecta piata in cautare de persoane interesate de ideea unui business in imobiliare sau de ideea unei francize.
  2. Va organiza multe intalniri de evaluare si prezentare.
  3. Va trimite oferte, va da telefoane, dar va prelua si sarcini de dezvoltare ale francizelor noi.
  4. Va organiza seminarii de prezentare si workshop-uri.
  5. Va participa la diferite evenimente extra pentru mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu potentialii clienti, oameni de afaceri.
  6. Va lucra cu rigurozitate intr-un sistem CRM (baza de date) de gestionare a datelor despre clienti.
  7. Va fi Brand ambassador pentru RE/MAX Romania
  8. Se va deplasa in orasele mari din sud conform planului de dezvoltare, pentru intalniri si evenimentele (cca 4/6 zile pe luna)

Ce ii oferim?

  1. Independenta si flexibilitate in ce priveste programul.
  2. Remuneratie fixa.
  3. Bonusuri foarte mari de performanta – pe baza rezultatelor din vanzari.
  4. Oportunitatea unei dezvoltari personale accelerate - traininguri de top.
  5. Sef de treaba.
  6. Va face parte dintr-o echipa europeana de profesionisti full time conectati intre ei pt schimb de experiente.
  7. Seriozitate (remuneratia si bonusurile le vei primi fara intarzieri... de fiecare data!).

De cand avem nevoie?

Cat mai repede!

Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea din cele 17 puncte, trimite-ne un mail cu CV-ul tau (cu poza si cont de Facebook!) la adresa office@remax.ro si scrie in e-mail si raspunsul tau la urmatoarea intrebare:

De ce vrei sa intri in acest business? (raspunsul tau te poate descalifica din start, chiar daca te imbraci frumos :P).

 

 

 

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.