Strategii de business pentru creșterea cifrei de afaceri a agenției tale imobiliare

Timp de citire: 10 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Orice antreprenor își dorește să termine anul financiar cu o cifră de afaceri cât mai bună, care să îi aducă un profit pe măsura investiției. Pentru a te asigura că ai șanse mari de a crește profitul agenției tale imobiliare, este bine să nu lași lucrurile la voia întâmplării, bazându-te pe noroc și pe faptul că tranzacțiile vor veni de la sine.

În cazul în care conceptul de cifră de afaceri ți se pare dificil de înțeles, e bine de știut că aceasta nu este același lucru cu profitul. Cifra de afaceri este compusă din toate veniturile rezultate din activitatea firmei, fiind excluse reducerile și TVA-ul.

Află în continuare cum pui la punct cele mai eficiente strategii prin care să poți influența cifra de afaceri a agenției imobiliare pe care o conduci.

cifra de afaceri - agentie imobiliara remax

Cifra de afaceri a agenției imobiliare - un reper esențial al succesului

Succesul unei agenții imobiliare este strâns legat de profitul anual al acesteia. Dacă investiția ta este mai mare decât sumele obținute din comisioane, viitorul afacerii poate fi în pericol. De aceea, în momentul în care descoperi că cifra de afaceri începe să scadă, este necesar să îți reevaluezi strategia de business. Ține cont de următoarele aspecte:

Obiectivele anuale și cifra de afaceri

Cifra de afaceri a agenției depinde de o bună planificare, în cadrul căreia va trebui să stabilești obiective și strategii prin care le atingi.

Obiectivele pe care ți le propui în planul de afaceri al agenției tale imobiliare trebuie să fie întotdeauna realizabile și măsurabile. Îți recomandăm să ai atât obiective pe termen scurt și mediu, cât și obiective pe termen lung. Pentru a-ți fi mai ușor să ți le stabilești, analizează cu atenție piața imobiliară și apoi răspunde-ți la cea mai importantă întrebare: ce îți dorești să obții și în cât timp vrei să o faci?

Citește și: De ce este esențial să ai un plan de afaceri pentru agenția imobiliară

Strategii de business ce influențează creșterea cifrei de afaceri

Obiectivele stabilite trebuie întotdeauna dublate de strategii care să te ajute să crești numărul de tranzacții, să atragi cât mai mulți clienți și, în final, să obții o cifră de afaceri satisfăcătoare. Nu uita că numărul clienților interesați de serviciile agenției tale imobiliare este strâns legat de reputația afacerii și de modul în care te promovezi în piața locală.

Iată câteva zone pe care ar trebui să lucrezi pentru a obține mai mulți clienți și a crește astfel cifra de afaceri a agenției tale imobiliare:

  • Promovarea online a agenției imobiliare - mediul online este principala sursă de atragere a potențialilor clienți, iar afacerile de succes sunt cele care devin vizibile pe internet. Nu rata ocazia de a îți promova agenția imobiliară pentru a trezi interesul persoanelor interesate.
  • Traininguri pentru agenții imobiliari - este important ca fiecare agent imobiliar cu care lucrezi să fie la curent cu cele mai noi tendințe imobiliare și cu tehnicile prin care poate finaliza tranzacțiile cu succes. De asemenea, agenții tăi ar trebui să știe cum să relaționeze cu clienții astfel încât să le câștige încrederea și loialitatea. În RE/MAX punem un accent deosebit pe partea de training pentru toți membrii francizelor noastre, oferind un program educațional complex în imobiliare.
  • Parteneriate de încredere - atunci când ai parteneri cu renume în piață, îți este mult mai ușor să devii și tu un nume cunoscut. În plus, un partener de încredere îți poate oferi mai multă siguranță și stabilitate, chiar și în momentele dificile.

Urmărește webinarele noastre, precum #solidaritateinimobiliare și informează-te despre subiecte actuale și despre provocările imobiliare configurate de pandemia #Covid-19.

Influența tendințelor din piață asupra cifrei de afaceri a agenției imobiliare

Factorul extern este și el foarte important în evoluția cifrei de afaceri. Există perioade mai puțin active, în care numărul de persoane care tranzacționează proprietăți este scăzut sau contextul socio-economic este nefavorabil, iar aceste aspecte pot avea un impact major asupra profitului agenției tale imobiliare.

Totuși, dacă reușești să găsești moduri de a-ți adapta activitatea la schimbările din piață, ai posibilitatea de a menține o cifră bună de afaceri, chiar și în perioade pline de provocări.

Citește și: Cum îți transformi agenția imobiliară într-o afacere profitabilă?

Cifra de afaceri a agenției imobiliare - concluzii

Așa cum observi, există mulți factori care influențează cifra de afaceri a agenției tale imobiliare, însă de tine depinde să obții în final succesul. Ține minte să:

  • Te organizezi și să planifici totul foarte bine, gândind obiectivele din timp și adaptându-ți strategia pe parcurs.
  • Cauți cele mai bune strategii de a rămâne un jucător puternic în domeniul imobiliar.
  • Te informezi constant.
  • Te pliezi la tendințele pietei imobiliare, fără teama de a încerca lucruri noi.

Dacă îți dorești să ai alături un partener de încredere, care să îți ofere sprijin și consiliere, ajutându-te să îți îndeplinești obiectivele, RE/MAX România te așteaptă să te alături francizei imobiliare nr. 1 la nivel mondial.

 

Click me

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX