Codul etic al agenților RE/MAX în raport cu clienții lor

04 aprilie 2019

Informatii utile

agenti-remaxÎn urma unui studiu realizat recent în rândul clienților RE/MAX România, datele ne arată că 90% dintre aceștia recomandă cunoscuților serviciile agenților noștri, iar tot 90% dintre ei spun că dacă vor avea de realizat o tranzacție imobiliară în viitor, vor apela tot la serviciile brandului nostru.

Nivelul înalt al serviciilor pe care le oferim pieței este rezultatul aplicării unui model de business eficient și al respectării unui cod etic de către agenții RE/MAX în raport cu clienții lor.

Codul etic după care se ghidează afiliații noștri din România a fost pregătit și adoptat de către RE/MAX Europe și este respectat de către toți afiliații în raport cu tranzacţiile în general, relaţiile cu clienţii, şi relaţiile cu alţi brokeri imobiliari, asociaţi sau agenţi de vânzări, inclusiv alţi afiliaţi RE/MAX.


În continuare te invităm să descoperi principiile din codul etic RE/MAX după care se ghidează toți afiliații noștri pentru a se asigura că serviciile de care beneficiezi sunt la cele mai înalte standarde.

Mereu la curent cu noutățile imobiliare

Pentru a menține un nivel înalt al serviciilor, toți membrii afiliaţi RE/MAX trebuie să se informeze şi să fie informaţi asupra problemelor care afectează domeniul imobiliar în localitatea lor, în regiune şi pe plan naţional astfel încât să fie capabili să contribuie în mod responsabil la formarea opiniei publice în aceste probleme.

În concordanță cu cadrul legislativ

Tranzacțiile imobiliare sunt sensibile la modificările cadrului legislativ, iar pentru a fi într-o poziţie care să le permită sfătuirea corectă a clienţilor, toţi membrii afiliaţi RE/MAX se vor strădui întotdeauna să fie informaţi privind legile, iniţiativele legislative, hotărârile guvernamentale, politica locală şi condiţiile specifice pieţei.

Mai mult, afiliaţii RE/MAX se asigură că toate obligaţiile financiare şi angajamentele între agenţi şi clienţii lor privind tranzacţiile imobiliare sunt încheiate în forma cerută de lege pentru valabilitatea lor, exprimă acordul exact între părţi, şi sunt în conformitate cu legislaţia românească.

Perfecționarea serviciilor prin educație continuă

Toţi membrii afiliaţi RE/MAX se vor strădui să participe la cursuri de pregătire profesională periodice, să primească informaţii privind tehnologia, mijloacele de lucru în domeniul imobiliar, calificarea şi alte aspecte cu privire la carierele lor ca agenți imobiliari cu scopul de a se perfecţiona.

În acest scop, am creat Academia RE/MAX România, care asigură pregătirea agenților după cele mai înalte standarde la nivel mondial. Academia RE/MAX devine o necesitate pentru formarea profesioniștilor în lipsa unui program acreditat de educare a persoanelor care aspira către cariera de agent imobiliar în România.

Preocuparea pentru educație a agenților noștri se reflectă în evaluările oferite de către clienții noștri - 75% dintre aceștia au afirmat că au avut parte de o colaborare excelentă, caracterizată de profesionalism.

Reprezentarea intereselor clientului

RE/MAX promovează sistemul de lucru prin reprezentare exclusivă, unicul mod de colaborare între agent și client care asigură clientul că agentul, prin toate eforturile sale, va obține cea mai bună soluție și cele mai bune oferte pentru clientul reprezentat .

Este un mod de lucru de succes, pe care clienții îl apreciază ca fiind de calitate superioară, fapt susținut și de cei 70% dintre clienții care au acordat calificativul ”Excelent” serviciilor prestate de agențiile RE/MAX.

Codul etic stipulează că agenții RE/MAX vor proteja în permanenţă şi vor promova interesele clienţilor lor, în timp ce vor trata corect simultan toate părţile implicate în tranzacţie.

Orice agent RE/MAX care reprezintă un cumpărător va face cunoscută această relaţie agentului care reprezintă vânzatorul cu prima ocazie posibilă. La fel, fiecare agent RE/MAX care reprezintă vânzătorul unei proprietăţi va face cunoscută această relaţie cumpărătorilor cu prima ocazie posibilă. În relația cu vânzătorul, până la încheierea tranzacţiei, agenții RE/MAX vor prezenta toate ofertele de cumpărare către vânzător cât mai repede posibil şi în mod obiectiv şi imparţial.

De asemenea, nu vor fi plasate pe proprietate indicatoare ce anunţă proprietatea de vânzare, închiriere, arendă sau schimb, fără consimţământul proprietarului.

Servicii egale fără discriminare

Agenţii membri RE/MAX vor practica servicii egale ca nivel de profesionalism oricărei persoane solicită serviciile imobiliare, fără a face diferenţieri ale persoanelor în funcţie de rasă, culoare, religie, sex, handicap, starea familială sau origine naţională.

Mai mult, agenţii membri RE/MAX nu vor face parte din nici o formă de asociere care promovează discriminarea împotriva uneia sau a mai multor persoane pe motiv de rasă, culoare, religie, sex, handicap, stare familială sau origine naţională.

Comunicare transparentă

În rețeaua RE/MAX punem mare accent pe transparența în comunicarea dintre toate părțile implicate într-un proces tranzacțional. Drept dovadă, 71% dintre clienții noștri spun că transparența colaborării este un punct forte în încheierea cu succes a tranzacției.

Toţi agenții  birourilor RE/MAX vor prezenta informaţii adevărate şi corecte în reclamele, anunţurile şi / sau dialogul cu publicul. Deasemenea nu vor înşela publicul în nici un fel. Nici un agent RE/MAX nu va induce în eroare nici un vânzător, cumpărător, alt agent imobiliar sau altă parte a unei tranzacţii şi nici nu va folosi practici frauduloase sau înşelătoare în timpul activității sale.

Fiecare membru afiliat RE/MAX va evita exagerarea, prezentarea eronată sau tăinuirea de fapte pertinente legate de orice proprietate sau tranzacţie, şi va face cunoscute toate defectele proprietăţii cunoscute de către agentul RE/MAX, defecte ce afectează substanţial valoarea proprietăţii sau ce afectează dreptul de folosință a proprietății.

O tranzacție imobiliară este în cazul majorității una dintre cele mai mari tranzacții realizate de-a lungul vieții, motiv pentru care e nevoie de un partener de încredere.

RE/MAX România și-a asumat rolul de a schimba imaginea agentului imobiliar în țara noastră, iar codul etic pe care îl aplicăm în rândul tuturor afiliaților este un pilon esențial în atingerea acestui obiectiv. Așadar, dacă ești în căutarea unui agent imobiliar, urmărește să afli dacă serviciile pe care dorește să ți le ofere sunt aliniate cu nevoile tale și cu principiile etice după care ar trebui să acționeze ca agent imobiliar.

Te invităm să descoperi agenții imobiliari care activează în zona ta și sperăm să începi colaborarea cu unul dintre ei pentru un proces tranzacțional eficient, transparent și etic.

Click me
 
Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.

X