Când te gândești la domeniul de afaceri, imaginea primordială care îți vine în minte este cea a unui individ singur, care reușește să navigheze prin incertitudini cu capul sus și un zâmbet larg.
Când te gândești la un antreprenor din industria imobiliarelor, cu atât mai mult îți imaginezi că există o competiție acerbă și că fiecare e pentru el.
Însă, odată cu dezvoltarea tehnologiei și în urma multiplelor evenimente globale, s-a demonstrat că antreprenoriatul nu este și nici nu ar trebui să fie o meserie solitară. Dacă se alege singurătatea, pe termen lung se poate ajunge la burnout și implicit la eșec.
Așadar, soluția optimă ar fi înscrierea într-o comunitate de afaceri. Desigur, să construiești o comunitate de afaceri de la zero e o muncă pe termen lung, obositoare și uneori chiar sisifică. Pentru a putea închega o comunitate, e nevoie să stabiliești câteva reguli de bază, echivalente unei organizații.
Însă, adevărul e că deși efortul depus e mare, rezultatele sunt pe măsură. Din fericire, în cadrul industriei imobiliare, există deja o comunitate de afaceri bine închegată – comunitatea de afaceri imobiliare RE/MAX.
Citește și: Profilul antreprenorului de succes în imobiliare