De ce să faci parte dintr-o comunitate de afaceri. Blog Re/MAX

Timp de citire: 9 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Când te gândești la domeniul de afaceri, imaginea primordială care îți vine în minte este cea a unui individ singur, care reușește să navigheze prin incertitudini cu capul sus și un zâmbet larg.

aged-senior-businesswoman-giving-presentation-multiracial-group-office-meeting

 

Când te gândești la un antreprenor din industria imobiliarelor, cu atât mai mult îți imaginezi că există o competiție acerbă și că fiecare e pentru el.

Însă, odată cu dezvoltarea tehnologiei și în urma multiplelor evenimente globale, s-a demonstrat că antreprenoriatul nu este și nici nu ar trebui să fie o meserie solitară. Dacă se alege singurătatea, pe termen lung se poate ajunge la burnout și implicit la eșec.

Așadar, soluția optimă ar fi înscrierea într-o comunitate de afaceri. Desigur, să construiești o comunitate de afaceri de la zero e o muncă pe termen lung, obositoare și uneori chiar sisifică. Pentru a putea închega o comunitate, e nevoie să stabiliești câteva reguli de bază, echivalente unei organizații.

Însă, adevărul e că deși efortul depus e mare, rezultatele sunt pe măsură. Din fericire, în cadrul industriei imobiliare, există deja o comunitate de afaceri bine închegată – comunitatea de afaceri imobiliare RE/MAX.

Citește și: Profilul antreprenorului de succes în imobiliare

Avantajele de a face parte din comunitatea de afaceri RE/MAX

Inovezi și vii cu multe idei

Împărtășind idei cu persoane cu mentalități similare, poți întoarce o problemă pe diferite părți, înțelegând-o în profunzime. Mai mult, prin acest ping-pong de idei, nu numai că vei avea capacitatea de a integra diferite perspective, dar îți vei finisa și rafina procesul de gândire.
 
Comunitatea RE/MAX este prezentă în 110 țări și are peste 128.000 de agenți. În România este prezentă în peste 20 de orașe și are peste 50 de birouri deschise. Fiind extinsă în atâtea culturi și regiuni, prin intermediul ei, poți avea acces la multiple perspective și diferite soluții.
 
Citește și: Strategii de business pentru creșterea cifrei de afaceri a agenției tale imobiliare

Primești sprijin în perioade grele

2020 a fost un punct de cotitură al secolului 21. În urma pandemiei Covid-19, alături de criza sanitară, toate business-urile au trecut printr-o transformare profundă. Unele au fost nevoite să se închidă, altele au trebuit să se reinventeze pentru a putea supraviețui.
 
Când faci parte dintr-o comunitate antreprenorială, nu trebuie să navighezi crizele singur. Poți primi sprijin din partea veteranilor care au mai depășit și alte crize (de exemplu, criza din 2008) sau poți primi ajutor prin care îți poți reinventa business-ul.
 
Comunitatea RE/MAX se bazează mult pe principiul unității. Dorința comunității este ca agenția ta imobiliară să aibă succes. Așadar, ori de câte ori întâmpini blocaje strategice sau simți că strategia concepută nu funcționează, poți apela la membrii comunității pentru a te ajuta.
 
Citește și: Cum îți transformi agenția imobiliară într-o afacere profitabilă?

Ai acces la resurse și chiar la mentorat

Un alt avantaj considerabil al unei comunități antreprenoriale ține de resursele pe care le poți obține. Fiind selectate de antreprenori cu experiență și croite special pentru nevoile tale, poți fi sigur că resursele la care ai acces sunt exact ceea ce ai nevoie pentru a avea succes.
 
În cadrul comunității RE/MAX, se merge mai departe. Interesul RE/MAX România e ca agenția ta să performeze, motiv pentru care primești sprijin continuu pe toate dimensiunile antrepenoriale: marketing, business development, tehnologie, juridic. Mai mult, poți cere și consultanță 1 on 1 cu agenții veterani ai industriei.
 
Vezi și: Rămânem conectați oriunde am fi - Urmărește 60 de minute cu RE/MAX

Când ești parte dintr-o comunitate, ajuți la crearea unei culturi organizaționale sănătoase

Pentru a construi și a mențiune o cultură organizațională sănătoasă e nevoie de mai mult decât să fii un lider bun și transparent.
 
O cultură organizațională de durată presupune și înțelegerea tipurilor de motivație a colegilor tăi. Înseamnă și să poți fi capabili să consolidezi mentalitatea de echipă, să te asiguri că membrii echipei tale sunt satisfăcuți de job-ul lor actual și așa mai departe.
 
Când ești parte din comunitatea RE/MAX, lucrurile devin mult mai simple. Fiind o comunitate atât de extinsă cu un scop comun, colegilor tăi le e mult mai ușor să înțeleagă importanța muncii lor în ansamblu. Le e mult mai ușor să se simtă o echipă și să găsească un sens în munca lor.
 
Mai mult decât atât, fiind o comunitate atât de mare, e mult mai simplu să găsești modalități de a-i sprijini în cazul unor crize, precum cea instituită de Covid-19.
 
 
Pe scurt, când ești parte din comunitatea de afaceri imobiliare RE/MAX, ai parte de toate uneltele necesare ca agenția ta să fie un real success – fie că vorbim de sprijin pentru promovarea și optimizarea afacerii sau pentru a crește și a menține echipa.
 
În momentul în care te înscrii în rețeaua internațională de francize RE/MAX, înveți până în cele mai mici detalii cum să conduci un business imobiliar.
 
 
Devino un antreprenor de success alături de comunitatea RE/MAX. Discută cu un consultant despre ce presupune deschiderea unei francize.
 
 

Click me

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX