Când te gândești la domeniul de afaceri, imaginea primordială care îți vine în minte este cea a unui individ singur, care reușește să navigheze prin incertitudini cu capul sus și un zâmbet larg.
![aged-senior-businesswoman-giving-presentation-multiracial-group-office-meeting](https://blog.remax.ro/hs-fs/hubfs/aged-senior-businesswoman-giving-presentation-multiracial-group-office-meeting.jpg?width=901&name=aged-senior-businesswoman-giving-presentation-multiracial-group-office-meeting.jpg)
Când te gândești la un antreprenor din industria imobiliarelor, cu atât mai mult îți imaginezi că există o competiție acerbă și că fiecare e pentru el.
Însă, odată cu dezvoltarea tehnologiei și în urma multiplelor evenimente globale, s-a demonstrat că antreprenoriatul nu este și nici nu ar trebui să fie o meserie solitară. Dacă se alege singurătatea, pe termen lung se poate ajunge la burnout și implicit la eșec.
Așadar, soluția optimă ar fi înscrierea într-o comunitate de afaceri. Desigur, să construiești o comunitate de afaceri de la zero e o muncă pe termen lung, obositoare și uneori chiar sisifică. Pentru a putea închega o comunitate, e nevoie să stabiliești câteva reguli de bază, echivalente unei organizații.
Însă, adevărul e că deși efortul depus e mare, rezultatele sunt pe măsură. Din fericire, în cadrul industriei imobiliare, există deja o comunitate de afaceri bine închegată – comunitatea de afaceri imobiliare RE/MAX.
Citește și: Profilul antreprenorului de succes în imobiliare