Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 23 iunie 2022

Cum poți avea o afacere imobiliară de succes cu ajutorul brandului personal

Timp de citire: 8 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Chiar dacă lucrezi deja cu o agenție imobiliară și urmezi standardele brandului sub care activezi, brandul personal nu este de neglijat. Împreună cu echipa ta, poate aveți materiale pe care puteți să le folosiți, dar, acele materiale nu fac parte din brandul tău personal.

wepik--202258-11201

Un agent imobiliar sau un broker de agenție are nevoie de un brand personal puternic pentru a genera mai multe lead-uri și pentru a-și crește afacerea imobiliară.

Ce este un brand personal?

Pe scurt, un brand personal este un mod conștient și intenționat de a-ți crea o reputație în industria în care activezi.

Modul în care dorești să vii văzut de către comunitate, adică, reputația ta, este sinonim cu brandul personal.

Pentru un agent imobiliar sau un broker, brandul personal este modul în care este perceput de către colegii din industrie și de către clienți: vrei să fii văzut ca și un negociator dur, un adevărat profesionist, ca cineva care are o mulțime de cunoștințe în domeniu sau ca un expert pe o anumită nișă?

De ce ai nevoie de un brand personal ca și un agent imobiliar sau broker?

Este posibil ca unele persoane cu care vei interacționa să te caute pe internet. Fie vor găsi conturile tale pe platformele de social media, un site sau o știre, dar, indiferent de ce găsesc, este extrem de important ca tu să controlezi imaginea pe care o văd.

Reputația pe care o ai este critică pentru a crea o afacere profitabilă și un brand personal în imobiliare. Dacă ai deja experiență în imobiliare, atunci cu siguranță ai reușit să ajuți cumpărători și vânzători prin recomandări, iar dacă ești la începutul carierei tale în imobiliare, probabil ai auzit de la mentorii tăi cât de important este să primești recomandări. Iar acele recomandări vin doar dacă ai o reputație pozitivă.

Un brand personal puternic te ajută să fii credibil și să fii perceput ca un profesionist în imobiliare, asigurându-ți astfel longevitatea afacerii.

3 Pași pentru a crea un brand personal puternic

Brandul personal este o unealtă de marketing care te ajută devii cunoscut prin elemente vizuale originale și o voce unică. Împreună, aceste elemente trebuie să comunice cine ești și ce faci. Mai mult, un brand personal este o resursă importantă care te poate ajuta să îți consolidezi, promovezi și manageriezi reputația ta profesională.

Dar, cum creezi un brand personal?

1. Cunoaște-ți audiența

Atunci când începi să lucrezi la crearea brandului personal, primul lucru pe care trebuie să îl faci este să îți înțelegi audiența - cine sunt acei clienți cu care vrei să lucrezi?

De îndată ce ai răspunsul pentru această întrebare, gândește-te cât mai în detaliu la acei clienți: care sunt caracteristicile lor, ce îi motivează să vândă sau să cumpere proprietăți și care este cel mai bun mod de a te conecta cu ei?

Oferind răspunsuri la toate aceste întrebări, vei face un prim pas important în dezvoltarea brandului tău personal.

2. Identifică lucrurile care te scot în evidență

Următoarele întrebări care te vor ajuta să dai o formă brandului tăi personal te vor avea ca focus pe tine.

  • Ce te face pe tine unic și ce te diferențiază de ceilalți profesioniști care activează în domeniu?

  • Ce e important pentru tine ca un profesionist în domeniul imobiliar?

  • Ești specializat pe anumite tipuri de clienți sau pe anumite zone?

  • Care sunt cele mai bune moduri prin care poți să îți ajuți clienții să își achiziționeze locuința de vis?

După ce vei răspunde la aceste întrebări vei fi cu un pas mai aproape de a-ți definitiva brandul personal.

3. Dezvoltă o imagine consistentă de brand

Dacă vrei să ieși în evidență și să oferi o experiență memorabilă persoanelor cu care interacționezi, fie că interacțiunea este face-to-face sau online, este important să ai materiale de marketing cu vizualuri de calitate - email, cărți de vizită, site, broșuri etc.

Poți încerca să creezi tu materialele de care ai nevoie, dar, dacă simți că nu stăpânești foarte bine această latură, sfatul nostru este să ceri ajutorul unui profesionist. Un profesionist te poate ajuta cu materiale care să atragă atenția, deoarece vei avea nevoie de: logo, schemă de culori, imagini, grafice pentru social media, design pentru print și în funcție de cum evoluează afacerea, o mulțime de alte materiale.

Cum îți dezvolți brandul personal cu RE/MAX?

Făcând parte din RE/MAX, vei avea acces la cei mai buni piloni ai unui business: brand, rețea și suport. Acești piloni, împreună cu un leadership de succes, au făcut din RE/MAX un lider național în imobiliare.

bnr-remax-trophy-1-1

Ca antreprenor RE/MAX, vei avea suportul necesar la orice pas, traininguri specializate, sisteme de promovare eficiente, un model de business de succes și un brand puternic recunoscut internațional.

Mai mult, vei primi acces nelimitat la o platformă de marketing gândită și dezvoltată pe nevoile agenților imobiliari. Vei avea acces la o gamă largă de template-uri și materiale de marketing (siglă, antet, design bannere, mape, postere, cărți de vizită, roll-up etc.), manual de brand și manuale de proceduri pentru agenți și broker/owneri, dar și consultanță continuă.

Punem accent foarte mare pe brandul personal și ne dorim să maximizăm potențialul fiecărui broker/owner sau agent. Prin traininguri specializate, ne dorim ca toți agenții imobiliari să știe cum să ofere servicii la cele mai înalte standarde de profesionalism, folosind ca instrumente reprezentarea exclusivă și colaborarea.

Cu ajutorul nostru vei reuși să creezi un brand personal puternic, astfel încât să generezi mai multe lead-uri și să îți crești afacerea imobiliară.

 
bnr-btm-new-2

 

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX