Cum să crești valoarea imobilului cu 20% prin amenajarea de tip House Staging

Timp de citire: 5 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

photo-camelia-sucu.png

House staging-ul este o urmare firească a faptului că tot mai mulți clienți au început să apeleze la serviciile unui profesionist. Conceptul constă în amenajarea proprietății imobiliare înainte ca aceasta să fie oferită spre vânzare, pentru a-i crește valoarea.

Camelia Șucu, una dintre cele mai puternice femei din business-ul românesc care deține ClassIN, un hub al forțelor creative de design interior, împărtășește într-un interviu RE/MAX impactul amenajării asupra tranzacțiilor imobiliare.


Noi la ClassIN nu vindem produse, ci proiecte integrate de design interior pentru care lucrăm și noi la rândul nostru cu arhitecți și designeri profesioniști. Și pe piața imobiliară am observat această tendință la brokeri sau la persoanele fizice care vând proprietăți, de a colabora cu profesioniști pentru amenajarea unei case. Din statistici am citit că valoarea unei proprietăți poate crește cu până la 20%.

Conceptul de house staging a devenit popular după anul 2000 în Suedia și a devenit un adevarat stilizator de proprietăți imobiliare în Marea Britanie și Statele Unite. Scenografia este un element esențial pentru a aranja piesele de mobilier alese online de către client sau de către specialistul în design interior. Clientul primește un mood board sau o randare, după care primește oferta efectivă.

Iată câteva exemple de mood boards create în proiectele ClassIN:

3-3  9-9

16-16  18-18

House staging-ul este un curent nou pe piața imobiliară și în domeniul de design interior, care va prinde foarte bine în viitorul apropiat”, afirmă Camelia Șucu. 

Urmărește mai multe detalii despre conceptul de
House Staging în video-ul următor

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX