Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 19 februarie 2020

Efectul de epuizare al agentului i se poate întâmpla oricui - Iată cum să îl eviți!

Timp de citire: 4 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Li se întâmplă celor mai buni dintre noi!

OK, deci îți place acest job. 12 ore de muncă se simt zile întregi, și totuși simți că nu lucrezi suficient. Ești un jucător de top și încetinirea nu este stilul tău. Din păcate, mai devreme sau mai târziu, corpul tău nu va fi de acord cu tine și astfel vei ceda. Urmează acești patru pași simpli pentru a evita efectul de epuizare al agentului. Cu cât reușești să te deconectezi mai ușor de task-urile zilnice, cu atât și deconectarea față de job va fi mai ușoară!

 

199782-OYMOCP-738

 

Setează-ți limite

A fi agent imobiliar înseamnă să fii flexibil cu programul tău și adesea să lucrezi atunci când toți ceilalți sunt liberi. Asta nu înseamnă că nu poți stabili anumite limite cu colegii și clienții tăi. Să fii disponibil după ce clientul tău și-a terminat job-ul la ora 17:30 face parte din business, dar este indicat să nu faci programări după ora 19:00 sau să răspunzi la telefon după 20:00.

Automatizează-ți afacerea

Stabilirea unor limite clare și regulate nu înseamnă că experiența oferită clientului dvs. trebuie să sufere. Profită de unele servicii de automatizare a sarcinilor pentru a-ți informa clienții despre momentul și modul în care vei reveni către ei. Ia în considerare configurarea unui chatbot pentru mesajele de pe Facebook sau WhatsApp, de exemplu, sau programează comunicarea pe social media folosind un agregator de conținut precum Buffer.

Ai grijă de sănătatea mentală

Acordă-ți câteva minute în fiecare zi pentru a te concentra asupra valorilor pe care le consideri importante. Acest lucru ar putea fi prin exerciții fizice, meditație sau începerea unui jurnal de activitate. Dacă îți începi ziua în grabă, vei fi în grabă toată ziua. Fă 30 de minute de auto-reflecție în fiecare dimineață și acordă-ți timp pentru a-ți începe rutina mai ușor.

Să știi când să ceri ajutor

Cei mai mulți agenți, brokeri și directori regionali au ajuns acolo unde și-au dorit în viață prin propria lor muncă grea, ingeniozitate și pricepere în afaceri. Acestea sunt niște lucruri excelente, însă nu există certitudinea că nu pot scăpa de sub control. Există un moment de cumpănă în fiecare carieră de succes, atunci când cererea timpului investit (indiferent cât de eficient ești) depășește timpul pe care îl poți aloca anumitor sarcini. Dacă ești la acea răscruce, angajează-ți un asistent sau consolidează-ți echipa înainte ca lucrurile să iasă de sub control. Învață arta delegării!

 

Click me

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX