Trei idei de afaceri pe care le poți dezvolta în această perioadă de criză

26 noiembrie 2020

Franciza imobiliară

2020 va rămâne cu siguranță unul de cotitură pentru mediul de business. Pandemia Covid-19 a generat o criză sanitară la nivel mondial, dar și o schimbare profundă a tuturor business-urilor. Este un proces în evoluție, așa că rezultatele le vom vedea mai clar când lucrurile se vor reașeza. Cu siguranță însă că digitalizarea a cunoscut o dezvoltare accelerată în această perioadă.

Idei de afaceri în criză – afaceri online

Dacă vrei să dezvolți o afacere în această perioadă, este esențial să ții cont de acest aspect. Iată câteva idei de afaceri pentru tine în perioada următoare, pe care le-am ales ținând cont de acest aspect esențial: dezvoltarea în mediul online sau posibilitatea de a muta mare parte din activitate aici.

Citește și: Vrei un business pe cont propriu? Top sfaturi pentru cea mai bună investiție imobiliară

1. Agenție de marketing online 

În timp ce unele dintre ele se află în scădere accelerată (vorbim în special de afacerile care au fost direct sau indirect afectate de restricțiile impuse de guvern), altele și-au continuat dezvoltarea, una accelerată chiar. Ai nevoie de promovare pentru a te dezvolta însă, pe lângă alte ingrediente esențiale succesului.

Cum perioada pandemică ne determină pe mulți dintre noi să ne mutăm online, e normal ca promovarea online să fie un must pentru dezvoltarea oricărei afaceri. Agenția de marketing online este așadar o idee de afacere de succes pentru această perioadă.

2. Afacere imobiliară în franciză

Cu siguranță că o afacere imobiliară trebuie să se dezvolte și în afara mediului online. Dar multe dintre activități pot fi mutate online în această perioadă. Un site de prezentare bine pus la punct, care să listeze proprietățile și să ofere detalii despre fiecare dintre ele, dar și despre oferta agenției este esențial în această perioadă.

O primă vizionare a apartamentului poate avea loc online, la fel ca și o parte dintre discuțiile ulterioare sau eventuale negocieri. O ședință pe zoom este apropiată de una față în față – cu siguranță înseamnă mai mult decât o simplă convorbire telefonică.

Citește și: Cum planifici promovarea online a unei proprietăți imobiliare

De ce îți propunem o afacere imobiliară în franciză? Pentru că vei avea alături o întreagă echipă și un mecanism bine pus la punct pentru a-ți crea premisele succesului, chiar și într-o perioadă de nesiguranță economică.

Un site de prezentare, o strategie de promovare online eficientă și adaptată perioadei parcurse, agenți imobiliari cu experiență dispuși să împărtășească din aceasta în cadrul programelor de mentorat oferite sunt câteva dintre avantajele agențiilor imobiliare în sistem de franciză.

O franciză imobiliară recunoscută, așa cum este RE/MAX, îți va oferi toată expertiza de care ai nevoie pentru a demara un business de succes.

Citește și: Ce instrumente de marketing folosești pentru promovarea proprietăților imobiliare și atragerea clienților

3. Centru de meditații online

E ideal să fii profesor pentru a-ți deschide un centru de meditații online, pentru că îți vei dezvolta afacerea în jurul materiei pe care o predai. Dar nu este obligatoriu. Poți organiza doar business-ul, găsind trainerii potriviți și asigurându-le cadrul și resursele pentru a preda în cele mai multe condiții. Promovează-ți eficient afacerea apoi și vei avea cu siguranță clienți!

O mulțime de părinți cu posibilități realizează în această perioadă o oportunitate pentru copiii lor: aceea de a fi pregătiți de cei mai buni profesori din țară! Chiar și într-un sat îndepărtat, un copil poate fi pregătit de un profesor de top. Singura condiție este existența internetului, iar România este printre țările fruntașe din acest punct de vedere.

Așadar: agenție de marketing online, afacere imobiliară în franciză sau centru de meditații online? Care ar putea fi următorul tău business de succes?

Citește și: 4 recomandări utile cum să te promovezi pe social media   

Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.