Răzvan Cuc, Antreprenorul Anului 2018 în imobiliare

Timp de citire: 8 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

razvan-cuc

Răzvan Cuc, Președintele RE/MAX România, a fost desemnat ”Antreprenorul Anului 2018 în Imobiliare” în cadrul Galei Profesioniștilor în Imobiliare 2019, care a avut loc la sfârșitul lunii martie.

La scurt timp după decernarea premiilor, echipa noastră a luat un interviu în exclusivitate președintelui RE/MAX România, care ne-a vorbit atât despre semnificația titulaturii de antreprenor al anului, cât și de cele două premii mari obținute de brandul RE/MAX: ”Cel mai puternic brand imobiliar național 2018” și "Cea mai spectaculoasă creștere în 2018”. Te invităm să citești în continuare răspunsurile oferite de către Răzvan Cuc.

Ce reprezintă pentru tine câștigarea premiului ”Antreprenorul anului”?

E o recunoaștere a eforturilor echipei RE/MAX România, mai degrabă decât un premiu individual - fiindcă tot acest proiect e bazat pe munca în echipă. Mă simt recunoscător echipei, colegilor, dar și structurii globale RE/MAX care ne furnizează cele mai importante instrumente în business!

Care au fost cele mai mari provocări cu care te-ai confruntat în 2018? Dar cele mai mari reușite?

Identificarea de noi parteneri în franciză este poate cel mai important element în dezvoltare, dar și cel mai dificil. Cea mai mare reușită în 2018 a fost creșterea cu peste 40% a principalilor indicatori de business.

Cum arată piața imobiliară acum, după 5 ani de la preluarea conducerii RE/MAX România?

Reprezentarea exclusivă a clienților începe să devină un serviciu tot mai popular în rândul agenților imobiliari - ceea ce dovedește o maturizare a serviciilor imobiliare.

Ce planuri ai pentru 2019 pe plan profesional pentru a te menține în top?

Investesc constant în educație și dezvoltare - atât la nivel personal, cât și la nivelul întregii echipe de management. Fac ceea ce îmi place, cu oameni care îmi plac, iar asta mă stimulează și motivează să evoluez.

Ce sugestii ai pentru antreprenorii la început de drum în România?

"Nu ești învins decât dacă refuzi lupta" - zicea Eliade. Așa că, construiți-vă un vis fascinant, rămâneți 100% concentrat asupra lui, iar universul va contribui la îndeplinirea lui.

Care sunt ingredientele pentru ca un brand să fie recunoscut drept cel mai puternic din piață?  

Cu cât un brand are recognoscibiliatate (awareness) teritorială mai mare, cu atât e mai puternic și aduce beneficii mai mari celor care îl folosesc în business.

RE/MAX este cel mai puternic brand de imobiliare din lume, clasându-se pe poziția a 5-a în topul tuturor brand-urilor globale de franciză. RE/MAX România a fost recunoscut 3 ani la rând drept cel mai puternic brand național în imobiliare - de către Clubul Profesioniștilor în Imobiliare.

Ingredientele de succes ale unui brand țin de identitatea vizuală (balonul RE/MAX fiind un 'icon' în domeniu), de atașamentul membrilor rețelei RE/MAX, de nivelul de satisfacție al consumatorilor, apoi de forța rețelei de membrii ce reprezintă acest brand.

Care sunt principalii diferențiatori dintre RE/MAX și celelalte branduri imobiliare din piață?

Fiecare agent RE/MAX este un profesionist independent, însă beneficiază de apartenența la rețea - la grup. Fiecare membru beneficiază de cel mai puternic brand național în imobiliare, de cea mai puternică rețea natională și globală de agenți, dar și de cel mai puternic, complex și complet pachet de suport în business - care include și cel mai performat sistem de educație profesională.

Reprezentarea exclusivă în procesul de promovare și tranzacționare este un alt element diferențiator în piață, aducând multiple avantaje clienților prin dedicarea 100% a agenților RE/MAX în satisfacerea clienților exclusivi.

Care a fost parcursul brandului RE/MAX de-a lungul celor 5 ani de dezvoltare accelerată în România?

Am pornit în 2014 cu 3 birouri francizate, iar acum ne apropiem de 50 de francize, depășind 400 de membri - cu un obiectiv de 60 de birorui RE/MAX la final de an și 500 de membri. Dincolo de contribuția brandului la această dezvoltare, am investit constant în dezvoltarea de programe și soluții educaționale, cât și în dezvoltarea continuă a noi și noi instrumente de tehnologie, care au eficientizat procesul de creștere - atât la nivel de productivitate individuală, cât și la nivel de grup.

Cum intenționează RE/MAX să-și mențină acest statut în anul următor?

Avem un plan de creștere bazat pe o educație continuă a membrilor, pe optimizarea / eficientizarea instrumentelor de lucru, fiind preocupați la maximum de nevoile agenților și ale clienților noștri - pentru a oferi cel mai bun suport francizaților și cel mai bun serviciu clienților RE/MAX.

Care au fost principalele acțiuni implementate în 2018 care au dus la creșterea accelerată a business-ului RE/MAX? Dar servicii noi, care au diferențiat RE/MAX de competiție?

La final de 2018 am lansat noul portal remax.ro care a dus la o eficientizare a procesului de promovare, apoi am lansat noi programe de training pentru agenții avansați, permițându-le să își rafineze business-ul crescând semnificativ performanțele.

La nivel național, piață a crescut în 2018 cu 5-6% în medie, fiind o piață stabilă în trend cu cea europeană - ceea ce ne-a susținut programul de dezvoltare. În top 3 se situează agențiile din București și Cluj, urmate de cele din Brașov.

Premiile câștigate de RE/MAX ne confirmă faptul că România are un potenţial uriaş și că stategia RE/MAX este perfect adaptată pentru a dezvolta în țară o reţea puternică de agenţi şi birouri - aşa cum s-a întâmplat în zeci de alte ţări din Europa şi din întreaga lume. Dacă visezi la o afacere în domeniul imobiliar, nu există moment mai potrivit ca prezentul pentru a te alătura celui mai puternic brand imobiliar - RE/MAX România.

 Click me

Află ultimele noutăți de la RE/MAX