Secretele unei agenții imobiliare de încredere

20 iulie 2020

Informatii utile, CX Corner, COVID-19

Fie că îți dorești să îți deschizi o agenție imobiliară, fie că ai deja o afacere, cu siguranță îți dorești să fii cunoscut pe piață pentru serviciile excelente și să atragi cât mai mulți clienți. 

Află în continuare ce criterii ar trebui să îndeplinești pentru a te situa în topul agențiilor imobiliare de încredere din orașul tău

agentii imobiliare de incredere - RE/MAX

1. Agențiile imobiliare de renume comunică frecvent cu clienții

Dacă vrei să fii apreciat cu adevărat de clienți, astfel încât aceștia să finalizeze tranzacțiile prin agenția ta și să te recomande cunoscuților, dovedește disponibilitate, implicare și proactivitate. 

Menține legătura cu clienții încă din momentul în care aceștia îți solicită serviciile, ghidează-i pe parcurs și nu aștepta întotdeauna să te sune ei pentru a-ți cere informații.

2. Agenții imobiliari de încredere știu să se adapteze la fiecare client

Fiecare persoană este diferită, nu doar din punct de vedere al cerințelor, ci și al modului de comunicare și de relaționare. De aceea, este important ca agenții tăi imobiliari să poată crea o relație personalizată cu clienții, de la adresarea pe nume și adoptarea unui stil care să îi facă să se simtă în largul lor, până la sondarea nevoilor prin întrebări bine adresate. 

Un client foarte protocolar, care pune pe primul loc diplomația și rigurozitatea va avea așteptări diferite față de o persoană care apreciază partenerii de discuție joviali. 

Clienții care nu cunosc foarte multe despre caracteristicile proprietăților tranzacționate vor avea nevoie întotdeauna de explicații coerente și ușor de înțeles.

Citește și: RE/MAX România, din nou pe podium cu 3 premii importante

3. Agențiile cu rezultate bune țin cont de tendințele din piața imobiliară

Indiferent de domeniul în care lucrezi, învățarea constantă reprezintă unul dintre factorii succesului. Chiar dacă te gândești că știi tot ce contează despre lumea imobiliarelor, realitatea este că piața este extrem de dinamică, iar lucrurile se pot schimba rapid, mai ales ca adaptare la contextul socio-economic. 

De asemenea, evoluția tehnologiei duce la îmbogățirea instrumentelor de comunicare și promovare, așa că trebuie să te asiguri că nu rămâi în urmă, ci te adaptezi la tendințe. Cum poți face asta? Citește cât mai multe materiale, abonează-te la publicațiile de profil, mergi la cursuri și înscrie-te la conferințe și webinarii. 

Un agent imobiliar profesionist și informat va obține întotdeauna rezultate mai bune decât unul blazat, care preferă să se complacă în tehnici învechite.

4. Agențiile imobiliare de încredere își respectă promisiunile

Oamenii din agenția ta imobiliară ar trebui să fie un exemplu de corectitudine și să își respecte de fiecare dată promisiunile față de clienți. 

Dacă garantează că vor reveni cu un răspuns sau cu mai multe informații legate de o proprietate până la o anumită dată, e bine să respecte termenul și să nu creeze impresia că sunt dezinteresați sau neserioși. 

Dacă nu au încă informațiile necesare, pot apela clientul pentru a-i explica asta și a stabili împreună un nou termen.

Citește și: Piața imobiliară în România în 2020 - previziuni postpandemie

5. Cele mai bune agenții imobiliare își selectează cu atenție clienții

Evident, îți dorești cât mai multe vânzări și cât mai mulți clienți care să lucreze cu agenția ta. Totuși ține cont de faptul că în orice domeniu calitatea trebuie să primeze în fața cantității. 

Dacă alegi să tranzacționezi proprietăți care nu îndeplinesc standardele minime de calitate, nu vei ajunge o agenție imobiliară de încredere și nu vei avea o bună reputație în piață, ceea ce va conta enorm în ochii potențialilor clienți.

Dacă dorești să te alături unui brand puternic și să crești încrederea agenției tale sau să începi o afacere imobiliară cu investiții minime, te așteptăm alături de noi. 

RE/MAX este rețeaua de francize numărul 1 la nivel mondial în imobiliare și acest lucru se datorează preocupării constante pentru creșterea și promovarea partenerilor noștri.

Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.