Kati Rosca
#Sfaturi business
Kati Rosca / 01 aprilie 2020

7 sfaturi pentru un lider în imobiliare, în contextul crizei COVID-19

Timp de citire: 6 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Când conduci un business, este ușor să fii prins cu treburile zilnice și să uiți că tu conduci un grup de oameni care te urmăresc. Dar ca lider, toate privirile sunt asupra ta iar acest lucru este valabil mai ales acum.

Pandemia COVID-19 și noile prevederi legale ne-au schimbat viața peste noapte, iar mulți oameni se întreabă cum le va fi afectat businessul. Dacă agenții tăi imobiliari sunt panicați, sau chiar dacă nu sunt, ei au nevoie de un lider puternic care să-i ajute să se adapteze la noua normalitate.

Agenții tăi imobiliari au intrat în panică în această perioada de pandemie COVID-19? Iată ce poți face

1. Comunică mai mult cu agenții tăi imobiliari 

Aceasta criză COVID-19 ne învață cât de importantă este o comunicare bună și eficientă. Stabilește un sistem de informări periodice pentru a comunica în mod constant. Acest lucru se va transforma într-o rutină care le va da încredere agenților imobiliari să-și continue businessul.

agenti-imobiliari-in-criza-covid-192. Ascultă mai mult decât vorbești în această perioadă de pandemie

Cum comunici este la fel de important cu ce comunici. Fii pozitiv și încurajator în comunicarea cu agenții imobiliari. Arată-le că îți pasă de ei și ascultă-i. Fii conștient că oamenii sunt preocupați de grija pentru familiile lor, cum să gestioneze copiii care nu sunt la școală, să rămână sănătoși, iar în același timp încearcă să-și facă treaba.
Nu este ușor, așa că apreciază succesul lor!

Citește și: Agenți! Activați cât mai mult în mediul on-line și faceți-vă clienții fericiți chiar și de acasă

3. Află care sunt prioritățile agenților tăi imobiliari

Modul în care muncim s-a schimbat drastic. Conferințele video sunt o modalitate foarte bună de a ne întâlni față în față având un sentiment de normalitate. Totuși, trebuie să afli care este varianta cea mai simplă pentru agenții tăi imobiliari. Poate că unii își păstrează telefoanele pentru situațiile urgențe ale familiei, poate rețeaua lor de internet este foarte solicitată pentru orele online ale copiilor.
Întreabă-i ce funcționează cel mai bine pentru ei.

agent-imobiliar-in-criza-covid-194. Ajută-i să-și stabilească mai bine prioritățile în această perioadă de pandemie COVID-19

Amintește-le agenților tăi imobiliari ca prioritatea principală este sănătatea lor, inclusiv cea mentală. Urmărirea informațiilor oficiale este importantă, însă urmărirea obsesivă a știrilor în Social Media care este plină de Fake News, poate duce la stări de anxietate.

Vorbește cu agenții despre cum se descurcă emoțional și organizează sesiuni de grup în care să împărtășiți sfaturi despre reducerea stresului.

5. Concentrează-ți energia pe business în această perioada de criza COVID-19

La fel cum ajutarea agenților îți va da claritate și te va ajuta să rămâi pozitiv, așa și clienții sunt cea mai bună cale de a-i ține activi pe agenții imobiliari. Sugereaza-le agenților să țină legătura constant cu clienții și să le spună cum îi pot ajuta.

6. Recomandă activități pentru această perioadă de pandemie COVID-19

Acum este momentul potrivit pentru ca agenții imobiliari să se ocupe de unele sarcini cu care au rămas în urmă sau să studieze lucruri noi, de exemplu un curs de Social Media.
Pot să curețe baza de date și să prelucreze lead-urile astfel încât să fie pregătiți pe când se reia activitatea.

Citește și: Modul în care brokerii pot folosi tehnologia pentru a stimula comunicarea internă de la distanță

agenti-imobiliar-criza-covid-197. Amintește-le că această perioadă de pandemie va trece

Rămâi cât mai optimist deoarece tonul tău va influența și restul echipei. Fii pozitiv, concentrează-te pe obiective, succese, oportunități și colaborare.

Împreună vom depăși această criză COVID-19, vom rămâne pozitivi, productivi și vom reveni și mai puternici.

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX