Sectorul imobiliar își va reveni mai rapid decât economia per ansamblu după pandemia globală. Cu toate acestea, felul în care clienții fac cumpărături și achiziționează locuințe s-a schimbat. Poate te întrebi cum poți pune pe piață portofoliul tău în mod dinamic și eficient și cum îi poți ajuta pe agenți în același timp. În acest articol, vom explica cum se poate adapta afacerea ta la lumea post-Covid.
1. RELAȚIONAREA
În imobiliare este absolut necesar să înveți cum să îți faci relații eficient. Extinderea cercului tău de cunoștințe poate să îți aducă noi oportunități pe care altfel le-ai fi ratat. Cu cât ai o rețea mai vastă, cu atât vei prinde mai mulți pești.
Brokerii pot iniția parteneriate cu alți brokeri pentru a crea o rețea globală care oferă servicii la un nivel calitativ mai mare. Acest lucru ajută și agenții să le ofere clienților un avantaj pe această piață foarte competitivă.
2. PREZENȚA ONLINE
Tehnologia este prietenul tău cel mai bun în acest demers. Primul pas este să îți construiești o prezență online. Folosește site-ul tău ca o conductă pentru lead-uri. Pe site ar trebui să apară proprietățile din portofoliu și foarte multe informații utile.
Clădește o prezență pe rețelele sociale. Creează profiluri și încurajează agenții să dezvolte unelte de prospectare inovatoare și eficiente. Strategia ta pentru rețelele sociale ar trebui să îți consolideze reputația de lider în sectorul imobiliar. Acordă timp dezvoltării rețelelor sociale – vor fi un atu pe termen lung.
În cele din urmă, cere recomandări. Dacă tocmai ai încheiat o tranzacție pozitivă, poți trimite o scrisoare de mulțumire și să adaugi: “Dacă v-a făcut plăcere să colaborați cu mine și considerați că am adus o valoare reală în acest demers, aș aprecia dacă m-ați recomanda prietenilor și familiei.”
3. INSTRUMENTE DE MARKETING
Având în vedere inventarul limitat, pe majoritatea piețelor e nevoie de marketing creativ pentru a vinde locuințe. Uită de uneltele tradiționale de marketing. Folosește rețelele sociale, scrisorile de informare pe mail și website-ul tău pentru a ajunge la publicul tău țintă. De asemenea, poți urma sfaturile noastre pentru a crea o pagină Google My Business pentru afacerea ta.
4. PUTEREA BRAND-ULUI
E de la sine înțeles că faptul de a avea un brand consacrat în spate te ajută să ieși în evidență în fața concurenței. Îți dă de asemenea acces la diverse instrumente și resurse importante în sectorul imobiliar. Astfel, parteneriatul cu un birou imobiliar cu o excelentă reputație face diferența în imobiliare.