Afaceri imobiliare pe timp de criză - 5 secrete pentru a-ți menține succesul

30 aprilie 2020

Franciza imobiliară

Atunci când o întreagă societate traversează o criză financiară, multe afaceri se văd puse în dificultate, iar imobiliarele nu fac de obicei excepție. Totuși, existența unei crize nu anulează nevoile populației: oamenii continuă să cumpere și să vândă, se mută în continuare în locuințe noi și caută cele mai bune variante, care să li se încadreze în buget. 

De aceea, dacă în prezent ai o afacere în imobiliare sau îți dorești să pui bazele uneia, este necesar să cunoști câteva secrete din branșă, ce te vor ajuta să ai succes în perioada următoare:

afaceri imobiliare, sfaturi investitii in criza Covid-19

1. Acordă o importanță sporită modului în care te prezinți și prezinți proprietățile imobiliare mai ales  acum, pe timp de criză

Prima impresie este importantă în orice afacere, însă în imobiliare este esențială, așa că asigură-te că nu lași nimic la voia întâmplării. Cele mai multe persoane te vor găsi online, ceea ce înseamnă că pot lua decizia de a lucra cu tine bazându-se pe informațiile și imaginile pe care le pui la dispoziție. 

Aspectul tău fizic și modul în care te exprimi ar trebui să vorbească despre abilitățile tale și să te prezinte într-o lumină cât mai bună: un adevărat profesionist, amabil și elegant, un om de încredere, prietenos și simplu de abordat. 

Proprietățile imobiliare trebuie prezentate și ele prin descrieri complete și atractive, pline de viață, precum și prin poze care să le avantajeze - degeaba vinzi un apartament modern și luminos, dacă fotografiile nu reflectă asta.

2. Adaptează-ți modul de comunicare cu clienții

Într-o perioadă precum cea de față, în care pandemia de coronavirus (COVID-19) ne obligă să stăm în siguranța propriei case, nu vei putea prezenta proprietăți în stilul clasic, întâlnindu-te cu clienții. 

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să stopezi activitatea, ci doar că e necesar să te adaptezi noului context. Realizează scurte prezentări video, pe care să le pui la dispoziția clienților, care vor reuși astfel să vadă casa de care sunt interesați din toate unghiurile. 

Un tur virtual poate fi la fel de reușit ca unul real, mai ales dacă adaugi și un apel pe Skype sau Zoom, în cadrul căruia să discuți direct cu fiecare persoană care dorește să-ți devină client.

Citește și: Transformă criza COVID-19 în oportunitate - avantajele unei francize RE/MAX

3. Nu te opri niciodată din a învăța, mai ales în această perioadă de criză COVID-19

Oricât de multe cunoștințe ai acumulat până acum, întotdeauna este loc de mai bine. Învățarea e un proces continuu, pentru că zilnic apar noi metode de lucru, noi instrumente de promovare sau noi cercetări de piață din care poți afla detalii importante chiar și pentru afacerea ta imobiliară. 

Prin urmare, dedică-ți timp învățării și găsește resurse de încredere: articole online, cursuri și workshopuri, evenimente dedicate agenților imobiliari. 

În această perioada de pandemie coronavirus, pe site-ul RE/MAX ai acces la o bază bogată și utilă de resurse, de care merită să profiți pentru a te perfecționa: ebook-uri, webinarii, interviuri și cursuri.

4. Păstrează relații bune cu fiecare persoană cu care ai colaborat sau colaborezi

Nu uita că fiecare persoană cu care interacționezi își va forma o părere despre tine, putând ulterior să te recomande cunoscuților. În imobiliare vei avea mult de câștigat dacă îți creezi o imagine favorabilă, care să-ți aducă în timp tot mai mulți clienți. 

Oamenii cu care ai colaborat pot fi cea mai bună carte de vizită, așa că acordă atenție și factorului uman, nu doar încheierii tranzacției imobiliare.

Citește și: Franciza imobiliară RE/MAX, rețeta succesului în antreprenoriat

5. Orientează-te către un partener de încredere, pe care să te poți baza și în vreme de criză imobiliară

Viața este imprevizibilă și, așa cum observi și în momentul de față, nu se știe când pot apărea perioade mai puțin prospere pentru oamenii de afaceri. 

Asigură-te că nu înfrunți problemele de unul singur și că ai alături un partener pe care să te poți oricând baza, fie că ai nevoie de un sfat, de o nouă direcție de lucru sau de o creștere a capitalului de imagine. 

La RE/MAX ne asigurăm că fiecare agent imobiliar care ni se alătură are șansa de a dezvolta o afacere durabilă și puternică, indiferent de experiența pe care o are în spate.


Click me

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.