Cum să atragi mai ușor specialiști în domeniul imobiliar înspre afacerea ta

"Dacă ai deja o afacere imobiliară sau te gândești să îți deschizi o afacere în domeniul imobiliar, este important să ai lângă tine echipa potrivită. Echipa de profesioniști pe care o alegi va avea un impact major asupra rezultatelor tale de business. De aceea, în acest articol ne dorim să...

5 motive pentru care franciza imobiliară este mai profitabilă față de alte tipuri de afaceri la cheie

Ai deja o sumă de bani la dispoziție pentru investiția inițială, ai cercetat piața, ai comparat și ai făcut o mulțime de planuri. Știi cu siguranță că vrei să investești într-o franciză, dar încă nu știi ce tip de franciză ți se potrivește. Citește mai departe și vezi care sunt cele 5 moti...

Afaceri fără stocuri: De ce să optezi pentru afaceri imobiliare în 2022

Tot mai mulți români aleg viața de antreprenor, din dorința de a dezvolta afaceri, de a-și împlini visele și de a avea succes pe plan financiar. Însă termenul de ”antreprenor” cuprinde oameni de business din numeroase domenii și ramuri economice, de la comercianți de produse, la prestatori...

Quiz

Ce idee de afacere ți se potrivește

Descoperă în ce tip de afacere ar trebui să investești pornind de la motivul pentru care vrei să devii antreprenor, bugetul pe care îl ai la dispoziție, dar și de la obiectivele de business pe care ți le-ai propus.

Completează chestionarul
banner-quiz-blog
# Sfaturi business, Tehnologie 24 martie 2020

Modul în care brokerii pot folosi tehnologia pentru a stimula comunicarea internă de la ...

Majoritatea brokerilor și agenților sunt obișnuiți cu ideea de a-și susține activitățile de zi cu zi cu ajutorul instrumentelor digitale și au sisteme create pentru ...

# Sfaturi business, Tehnologie 19 martie 2020

Agenți! Activați cât mai mult în mediul on-line și faceți-vă clienții fericiți chiar și ...

Există mai multe modalități prin care puteți continua să satisfaceți nevoile clienților voștri în timp ce sunteți obligați să lucrați remote, de acasă, în aceasta ...

# Tehnologie 28 februarie 2020

De ce este important să înțelegi diferențele dintre generații pentru website-ul afacerii ...

Pe măsură ce comportamentul clienților s-a modificat radical în ultimii ani, și obiectivele de business s-au schimbat. Un website cu o interfață prietenoasă, ...

# Sfaturi business, Tehnologie 20 septembrie 2019

Cum să îți consolidezi prezența online ca agenție imobiliară

Aproape de finele anului 2019, putem spune cu siguranță că prezența online a unei afaceri este o obligație și nu o opțiune – indiferent că vorbim despre afaceri în ...

Cum să crești valoarea imobilului cu 20% prin amenajarea de tip House Staging

House staging-ul este o urmare firească a faptului că tot mai mulți clienți au început să apeleze la serviciile unui profesionist. Conceptul constă în amenajarea ...

RE/MAX România lansează, în premieră, funcția de căutare vocală în portal

RE/MAX România a lansat în premieră funcția de căutare vocală de proprietăți în portalul de imobiliare remax.ro, cu încărcare a rezultatelor la interval de ...

# Tehnologie 06 mai 2019

Cum să folosești YouTube-ul pentru promovarea serviciilor și proprietăților

Ai toate motivele să incluzi YouTube în strategia ta de marketing pentru promovarea serviciilor tale și a proprietăților listate. Pe lângă faptul că oamenii preferă ...

# Tehnologie 19 aprilie 2019

Cum să folosești Instagram pentru a vinde mai mult

Platforma Instagram a atins anul trecut în vară peste 1 miliard de utilizatori lunari activi și este una dintre cele mai populare rețele sociale din lume. Pentru ...

# Sfaturi business, Tehnologie 06 noiembrie 2018

Cum să faci prezentări video de top pentru proprietățile listate

Știai că peste 70% dintre cumpărători și vânzători își găsesc pe Internet un agent/broker imobiliar care să-i reprezinte în tranzacție? Nu există motiv mai bun să ...

# Sfaturi business, Tehnologie 06 noiembrie 2018

6 sfaturi pentru a obține cele mai bune evaluări online

Consumatorii au de 6,5 ori mai multă încredere în recomandările online venite de la alți consumatori decât în informațiile pe care le primesc prin mesajele ...