De ce anume au nevoie brokerii într-o lume post-pandemică?

05 septembrie 2021

CX Corner

Industria imobiliară urmează să se refacă mai repede decât economia largă în urma pandemiei globale. Cu toate acestea, modul în care clienții cumpără și vând proprietăți s-a schimbat. Te întrebi cum ai putea sa-ți promovezi pe piață mai dinamic și într-un mod mai eficient listările și cum ai putea să-ți ajuți agenții în acest proces. În acest articol, vom explica ce poți face mai bine pentru a te adapta la această perioadă.

 

1-1

NETWORKING

Învățarea modului în care funcționează eficient o rețea este o necesitate dacă lucrezi în imobiliare. Extinderea sferei de influență îți poate scoate în față noi oportunități, pe care altfel le-ai fi pierdut. Cu cât plasa este mai largă, cu atât vei prinde mai mulți pești.

Brokerii se pot asocia cu alte agenții imobiliare pentru a crea o rețea globală care să ofere clienților o calitate și un nivel mai ridicat de servicii. Acest lucru îi ajută pe agenții tăi să le ofere clienților lor un avantaj pe această piață foarte competitivă.

2-1

PREZENȚĂ ONLINE 

Tehnologia este prietenul tău în acest proces. O prezență puternică în online este primul pas cu care poți începe. Folosește-ți site-ul web ca un generator de leaduri. Site-ul tău web trebuie să prezinte proprietățile din portofoliul tău și să ofere vizitatorilor o mulțime de informații utile.

Construiește-ți prezența pe rețelele sociale. Creează profiluri și încurajează-ți agenții să dezvolte instrumente de prospectare eficiente și inovative, deoarece acolo se află și audiența voastră! Strategia ta de social media va reflecta reputația ta de lider în gândire în industria imobiliară. Fă-ți timp pentru a fi cât mai activ pe rețelele de socializare - acestea vor fi un atu valoros pe termen lung.

În cele din urmă, cere recomandări. Dacă tocmai ai terminat o tranzacție cu final fericit, poți să trimiți o felicitare de mulțumire și să adaugi: „Dacă ți-a plăcut să lucrezi cu mine și simți că am fost un atu pentru tine pe tot parcursul tranzacției, aș aprecia mult dacă le-ai spune și prietenilor sau familiei tale despre mine”.

INSTRUMENTE DE MARKETING

Având în vedere stocul limitat, majoritatea piețelor necesită marketing creativ pentru a vinde case. Uită de instrumentele tradiționale de marketing. În schimb, utilizează rețelele sociale, email newsletter și bineînțeles principalul instrument, site-ul tău web pentru a ajunge la publicul țintă.  

3-1

PUTEREA BRANDULUI

Este de la sine înțeles faptul că dacă ai un brand consacrat în spate te ajută să ieși în evidență printre concurenții tăi. De asemenea, îți oferă acces la diferite instrumente și resurse importante în industria imobiliară. În acest fel, parteneriatul cu un brokeraj care are o reputație foarte bună pe piață face diferența în domeniul imobiliar. 



Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.