Deții o proprietate pe care vrei să o vinzi sau să o închiriezi rapid? Publicarea unor anunțuri imobiliare în presa de specialitate este una dintre soluțiile pe care le ai pentru a ajunge rapid la potențialii clienți. Anunțurile sunt cea mai bună oportunitate de a-ți prezenta proprietatea, indiferent că optezi pentru vânzarea prin intermediul unui agent imobiliar sau pe cont propriu.
Ce informații vom trece însă în anunțul imobiliar? Cum îl vom redacta, pentru ca acesta să trezească interesul potențialilor cumpărători?
Am adunat mai jos câteva idei, dar înainte de acestea avem o recomandare: redactează anunțurile imobiliare cu informații clare și utile, exact așa cum ți-ai dori tu să le ai, dacă ai fi în ipostaza de cumpărător. Sinceritatea, claritatea cu care exprimi caracteristicile proprietății te vor ajuta să ai programate vizionări cu clienți care au deja o idee clară despre proprietate. Vei scurta în acest fel drumul de la vizionare la semnarea actelor.
Titlul anunțului
Titlul anunțului ar trebui să îl descrie cât mai simplu și clar cu putință. De ce consideri că un potențial cumpărător ar trebui să semneze actele pentru apartamentul tău? Are o locație privilegiată? Îmbunătățiri de top? Un preț foarte bun raportat la locație, renovări și dotări? Este complet utilat, gata să-și primească vizitatorii? Selectează pentru titlu informația sau informațiile pe care le consideri cele mai relevante în legătură cu proprietatea pe care o închiriezi sau o vinzi prin intermediul anunțului imobiliar publicat.
Informațiile despre proprietate
Astăzi majoritatea anunțurilor sunt publicate în mediul online și au puține restricții cu privire la numărul de cuvinte. Ai răbdare și scrie tot ceea ce consideri că este relevant pentru proprietatea ta. Nu vrei să scrii un întreg roman, dar e bine să treci în revistă cele mai importante detalii ale proprietății. Oamenii vor să-și facă o idee cât mai clară înainte de a decide să vizioneze o casă.
Fii sincer
În timp ce îți vei dori să pui în evidență informații ce te avantajează, e important să nu le ascunzi pe cele care sunt în dezavantajul tău. Un potențial client va dori să știe dacă apartamentul este la etajul 4 din 4, că locația este la 5 sau la 15 minute de metrou sau că blocul a fost construit într-un anumit an. Va constata aceste lucruri oricum la vizionare, nu are rost să vă pierdeți reciproc timpul cu o vizită care altfel nu ar avut loc.
Imaginile
E foarte important ca acestea să fie clare și relevante. Dacă nu ai o cameră bună, este mai bine să împrumuți una – dar imaginile te vor ajuta, cu siguranță, să îți promovezi mai bine casa. Realizează fotografiile într-un moment al zilei în care locuința este luminoasă, pentru a o putea pune în evidență. Fă curat înainte – te pregătești să primești în casa ta câteva sute de vizitatori poate, în funcție de popularitatea site-ului pe care îți publici anunțul. Începe cu imaginea de ansamblu a camerei și oferă și detaliile pe care le consideri necesare. Nu uita de toate încăperile – balconul, cămara (dacă există), holul. Nu uita și unul sau două cadre de exterior – oamenii își doresc să vadă și priveliștea pe care o vor avea de la balcon sau fereastră. Da, gândește-te în fiecare moment la ceea ce ți-ai dori să vezi tu dacă ai fi un potențial client.
Agenția ta imobiliară RE/MAX te ajută să îți promovezi eficient proprietatea de vânzare sau de închiriat
Optează pentru vânzarea sau închirierea unui apartament prin intermediul agenției imobiliare RE/MAX din localitatea ta. Poți fi sigur în acest fel că anunțul tău imobiliar va fi redactat în așa fel încât să maximizeze șansele de identificare ale clientului perfect pentru casa ta. Agentul tău imobiliar se va putea ocupa și de preluarea imaginilor, știind care sunt detaliile important de evidențiat pentru o proprietate. Agenții noștri imobiliari sunt profesioniști și la curent cu cerințele clienților actuali și te vor susține pe tot parcursul tranzacției tale de succes.