Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 10 aprilie 2023

6 lucruri pe care clienții și le doresc de la agentul lor imobiliar

Timp de citire: 9 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

 

Ca agent imobiliar, este foarte de important să satisfaci nevoile clienților tăi, iar o bună parte din cunoaștere audienței tale este anticiparea dorințelor.

De aceea, este esențial să știi exact care sunt lucrurile pe care clienții și le doresc de la agentul lor imobiliar, pentru a putea veni în întâmpinarea lor și pentru a le oferi o experiență plăcută de tranzacționare.

Dacă vrei să fii un agent imobiliar de succes, te invităm să citești articolul nostru! Suntem siguri că informațiile prezentate îți vor fi de folos la următoarea tranzacție.

1. Disponibilitate

Clienții tăi trebuie să poată lua legătura cu tine oricând. Fie că vor să vorbească la telefon, pe mail sau prin mesaje, este extrem de important să te organizezi în așa fel încât să poți răspunde prompt. Cu cât răspunzi mai repede, cu atât clienții tăi vor ști că ești foarte implicat și că ești un profesionist.

În cazul în care nu ești disponibil, creează un sistem automat de răspuns prin care să asiguri clientul că mesajul său este important pentru tine și că vei reveni cât mai curând.

În plus, asigură-te că limbajul tău este unul clar și la subiect. Direcțiile către proprietăți trebuie să fie corecte și extrem de clare, iar descrierile proprietăților trebuie să fie corecte.

Agenții RE/MAX au parte de tehnologie inovativă, precum un portal imobiliar eficient și cel mai performant CRM imobiliar de pe piața românească, lucru care le oferă o disponibilitate ridicată.

2. Încredere

Vânzătorii și cumpărătorii trebuie să aibă încredere deplină în tine pe toată durata procesului de tranzacționare. Nimeni nu dorește să fie luat prin surprindere de schimbări neanunțate de preț sau modificări structurale ale proprietăților, de exemplu.

Mai mult, pe lângă faptul că este important să le furnizezi clienților tăi informații corecte și rapide, trebuie să creezi și așteptări realiste. Dacă bugetul lor este prea mic pentru ce își doresc, poți să le explici de unde vine acea diferență de preț. Dacă locuința pe care și-o doresc nu se potrivește pe deplin cu dorințele lor, din nou, trebuie să le explici clar de unde vine această discrepanță.

Dacă clienții tăi vor avea încredere în tine, vei genera încredere și de la viitorii clienți și te vei bucura de câștiguri din ce în ce mai mari.

Agenții RE/MAX au în spate puterea brandului, care vine la pachet cu încrederea și reputația bună din domeniu.

3. Punctualitate

Deși întotdeauna există circumstanțe neprevăzute care duc la anularea unei programări, este important să participi la timp la întâlniri, cât de des posibil. Dacă vei rata întâlnirile sau vei întârzia, indiferent de motive, clienții tăi își vor pierde încrederea în tine.

De obicei, atunci când participă la întâlnirile cu tine, clienții trebuie să își reprogrameze întreaga zi, să își ia timp liber de la serviciu sau să călătorească distanțe mai mari, așa că aceste întâlniri sunt extrem de importante pentru ei.

Ajungând la timp la întâlniri, îi arăți clientului că îi respecți timpul și nevoile!

Agenții RE/MAX au libertatea totală să își gestioneze timpul exact așa cum își doresc și să își prioritizeze activitățile în așa fel, încât să ajungă la timp, la orice întâlnire.

4. Abilități de negociere

Achiziția unei locuințe sau a unei proprietăți este un pas uriaș pentru majoritatea clienților și se bazează pe tine pentru a le îndeplini acest vis.

Printre principalele motive pentru care clienții apelează la agenți imobiliari și nu încearcă să achiziționeze sau să vândă proprietăți imobiliare singuri se numără și abilitățile de negociere.

Ei își pun toată încrederea în tine și trebuie să simtă că ai făcut tot ce ți-a stat în putință pentru a le reprezenta interesele, fie că tranzacția este încheiată cu succes sau nu.

Agenții RE/MAX au parte de programe de educație excepționale și de un proces complet pentru dezvoltarea lor ca agenți. Acest lucru le conferă încrederea de care au nevoie să gestioneze orice tip de tranzacție și abilitățile de negociere să ducă orice tranzacție la bun sfârșit.

5. Educație

Clientul te privește ca pe un expert în domeniul imobiliar, iar skill-urile tale trebuie să reflecte acest lucru.

De îndată ce ai un client nou, este foarte important să cercetezi zonele lor de interes, tipul de proprietate imobiliară pe care și-l doresc sau prețurile și să îi ghidezi spre proprietăți care se încadrează în bugetul și dorințele lor.

Scopul tău este să elimini orice urmă de mister și să faci lucrurile extrem de clare, astfel încât clientul să fie mulțumit de tranzacția făcută.

Agenții RE/MAX participă des la evenimente de top, concepute exact pentru nevoile lor, fiind mereu la curent cu cele mai recente schimbări din domeniul imobiliar.

6 | Plan de marketing

O altă zonă importantă căutată de către clienții care vor să vândă este abilitatea de a promova proprietățile.

Pregătește un plan de marketing complet încă de la prima întâlnire. Vino cu exemple și strategii pe care le-ai folosit în trecut și au dat roade, precum: open house, promovare prin social media, fotografii, video sau tururi virtuale.

Încearcă să fii cât mai creativ cu putință, iar dacă ai nevoie de ajutor, nu ezita să apelezi la ajutorul colegilor de breaslă mai experimentați.

Agenții RE/MAX au la dispoziție o gamă variată de materiale și o echipă de profesioniști care să îi ajute cu promovarea.

Ce mai aștepți? Acum că știi care sunt lucrurile pe care clienții și le doresc de la agentul lor imobiliar, e timpul să faci parte din franciza numărul 1 în imobiliare la nivel global.
Devino agent imobiliar RE/MAX

Află ultimele noutăți de la RE/MAX