Cum să atragi mai ușor specialiști în domeniul imobiliar înspre afacerea ta

Timp de citire: 8 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

"Dacă ai deja o afacere imobiliară sau te gândești să îți deschizi o afacere în domeniul imobiliar, este important să ai lângă tine echipa potrivită.

Echipa de profesioniști pe care o alegi va avea un impact major asupra rezultatelor tale de business. De aceea, în acest articol ne dorim să te ajutăm cu câteva sfaturi, astfel încât să atragi mai ușor specialiști în domeniul imobiliar înspre afacerea ta.


Creează și menține o cultură pozitivă în companie

cultura pozitiva

Începe prin a stabili care este cultura companiei tale. Identifică valorile, obiectivele, atitudinea și practicile care definesc afacerea ta imobiliară. Cum faci acest lucru depinde de tine, dar, o dată stabilite, încearcă să respecți toate aceste puncte și să cauți angajați și colegi în echipa ta care să le respecte de asemenea.

De exemplu, dacă alegi să faci parte dintr-o echipă RE/MAX, poți să te consideri ca un membru al familiei. Cineva va fi mereu pregătit să îți sară în ajutor în eforturile tale către încheierea unei tranzacții și vei avea mereu parte de colaborări profitabile, recomandări, promovare și dezvoltare personală.

"Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul. Socoteanu Team este o echipă tânără, entuziastă, cu o atitudine pozitivă. Pentru a avea rezultate și succes, ne-am făcut prieteni cu perseverența, experiența și speranța."

Alexandru Socoteanu, Team Leader

Folosește-te de brandul companiei tale

brand imobiliar

Prin construirea unui brand puternic pentru compania ta, vei reuși să ieși în evidență atunci când te lupți pentru a atrage persoanele potrivite. Încearcă să construiești un brand unde lumea dorește să lucreze și despre care se aude că oferă locuri de muncă unde recompensele sunt mari, atât pe plan financiar, cât și pe plan personal.

O dată ce ai un brand puternic și angajați dornici, încurajează împărtășirea experiențelor de la locul de muncă prin social media. În acest fel, brandul tău crește, compania ta devine recunoscută, iar atunci când angajezi, procesul poate fi unul mult mai simplu, deoarece lumea va dori să lucreze pentru tine.

De exemplu, dacă alegi să lucrezi într-un birou RE/MAX, vei avea în spate întreaga putere a brandului RE/MAX, care beneficiază de un brand awareness incredibil, cu încrederea și reputația care vin la pachet. Un astfel de brand poate atrage vânzătorii și cumpărătorii aflați în căutarea unor parteneri de încredere într-o tranzacție importantă.

"Brandul sub care îți desfășori activitatea este foarte important. Aș putea spune că cel mai important lucru este calitatea oamenilor care compun brandul. Eu am ales RE/MAX pentru că am constatat că sub umbrela sa activează profesioniști cu care îmi pot asocia renumele deja crea."

Viviana Andrei, Team Leader RE/MAX Properties

 

Acordă atenție experienței candidaților

experienta candidatilor in imobiliare

Atunci când vorbim despre experiența candidaților, ne referim la modul în care candidatul a văzut întreg procesul de selecție. Conform unui studiu al Talent Board, 77% dintre candidați pot împărtăși experiențele pozitive cu persoanele pe care le cunosc, ajutându-ți brandul și atrăgând astfel mai mult talent către compania ta.

Pentru o experiență plăcută de angajare, creează o descriere clară a postului, care poate fi accesată ușor de către orice candidat, acordă o atenție sporită fiecărui aplicant pe tot parcursul procesului de angajare și oferă feedback indiferent de decizia pe care o iei.

"Povestea mea RE/MAX a început acum 3 ani și jumătate, când am apelat în calitate de cumpărător la serviciile lui Radu Vâslan de la RE/MAX Central din Brașov. Am fost fascinat de sistemul de vânzare, l-am rugat să îmi spună mai multe despre RE/MAX. A doua zi am și intrat în familia RE/MAX și este cea mai bună decizie din cariera mea."

Dimitrian Mamaliga, Sales Associate RE/MAX Central


Folosește-te de tehnologie

tehnologie imobiliare

Tehnologia poate fi folosită în două moduri atunci când angajezi. Pe de o parte, poți folosi tehnologia pentru a angaja mai ușor și pentru a oferi o experiență de angajare mai simplă. Pe de altă parte, prin folosirea tehnologiei de ultimă generație, poți atrage candidați cu experiență mai mare sau care, prin intermediul tehnologiei, te pot duce cu un pas mai aproape de a-ți îndeplini obiectivele.

Tehnologia te ajută să crești nivelul de cunoștințe al angajaților tăi și să păstrezi cei mai buni angajați.

De exemplu, angajații RE/MAX beneficiază de unelte cheie în activitatea lor: un portal imobiliar eficient și cel mai performant CRM imobiliar de pe piața din România. Mai mult, angajații RE/MAX au parte de suport constant din partea unei echipe de specialiști.

"Am ales RE/MAX pentru că m-a atras acest concept nou al agentului în piață. La ora actuală este foarte simplu să devii ”Agent Imobiliar”, dar piața este deja saturată de vechiul agent imobiliar. Se cere un agent educat cu un pachet de cunoștințe și profesionalism precum oferă RE/MAX."

Cristian Fleșeriu, Team Leader RE/MAX Xux Investment


Astfel, pentru a avea parte de un flux constant de candidați pregătiți și dornici de a face performanță alături de tine, este important să creezi un mediu propice pentru dezvoltarea lor, să ai un brand puternic pe care să te bazezi, să acorzi atenție procesului de angajare și nu în ultimul rând, să te folosești de ultimele tehnologii.

 
bnr-btm-new-2

 

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX