Nelida Georj “Grija și interesul permanent în a oferi un serviciu de valoare e cheia”

20 aprilie 2017

interviuri

Seria de articole: Femei de succes RE/MAX

La umbra unui brand puternic, susținut printr-un model de business performant, se dezvoltă cele mai frumoase povești de succes.

Evoluția profesională a Nelidei Georj este exemplificatoare în acest sens: agent imobiliar RE/MAX de peste 9 ani, și-a demonstrat potențialul prin rezultate care au clasat-o pe locul 1 la nivel național în 2016 după numărul de tranzacții realizate, și pe locul 2 la nivel național după comisioanele realizate.

Cum reușește Nelida să se împartă între viața profesională și cea personală?

Descoperă în acest articol povestea succesului Nelidei spusă chiar de ea.


DSC_3725-684x1024.jpgNelida Georj

Agent imobiliar de peste 9 ani la RE/MAX Grup de Lux, Cluj-Napoca. 

Locul 1 la nivel național în 2016 după numărul de tranzacții realizate și locul 2 la nivel național după comisioanele realizate

Atuurile ei: 100% ardeleancă, pozitivă, determinată și responsabilă

Studii: Facultatea de Administrație Publică, Master în Management Comercial

Statut:  necasatorită, fără copii

Hobby-uri: sportul în echipă, drumețiile și gătitul

“Perseverența, determinarea și deschiderea de a învăța au fost cu mine tot timpul. Așa a început sedimentarea fundației afacerii mele în imobiliare.” 


După 9 ani de volei, în care am terminat și Liceul Sportiv, alegerea a fost să fac o schimbare radicală în privința studiilor și astfel am absolvit Facultatea de Adminstrație Publică, iar apoi am ales masterul pe Management Comercial.

Familia este pentru mine izvorul de energie și scopuri în tot ce fac. Iubesc copiii, viața de familie și acest plan urmează să se contureze.

Cineva Sus, le regizează pe toate!

În orice activitate și interacțiune îmi respect valorile și principiile: să fiu corectă, loială, să găsesc tot timpul soluții, să-mi ofer ajutorul, să fiu creativă, să văd partea plină a paharului. Avantajul este că dezvolt foarte multe relații de prietenie, iar acestea îmi aduc o permanentă satisfacție și bucurie. Știu că sunt persoana lor de încredere și asta mă responsabilizează enorm.

Relația mea cu munca a inceput în retail-ul de modă. Am crescut repede de la vânzător, casier, asistent, la manager, în cei patru ani fiind manager local pentru 3 branduri de top, puternic prezente și acum.

Muncă + implicare + devotament + dorință de învățare = SUCCES în orice activitate

Orientarea mea spre soluții și recomandări sincere, mi-au adus în retail clienți fideli. Mulți dintre aceștia mi-au devenit ulterior clienți în domeniul imobiliar.

Trecerea de la retail la imobiliare a venit într-un moment în care îmi doream să fiu mai mult la aer, în natură, să am weekend-urile libere. Mă simțeam privată de acestea stând în magazine.

Știam că, dacă respect aceeași rețetă: muncă + implicare + devotament + dorință de învățare, pot să fac orice activitate cu rezultate de care să fiu mândră.

La recomandarea unui foarte bun prieten am ajuns la o discuție directă cu Ramona Cuc și mi-a dat șansa să fac parte din echipa ei, deși mi-a spus că nu are nevoie de persoane noi - era vara anul 2008, început de criza în imobiliare.

De la stabilitatea unui salariu fix generos, din care mă întrețineam, îmi satisfăceam pasiunile și îmi plăteam creditele luate pentru niște “prieteni”, de la un domeniu din care am început de la zero și am crescut, urma să o iau de la capăt: 0 cunoștințe în domeniul imobiliar și minus pe partea financiară.

Decizia mea a fost să lupt, să construiesc, să am răbdare, pentru că semințele vor aduce rod la momentul oportun.

Îmi era rușine să renunț deoarece prietenul respectiv avea foarte mare încredere în mine și îmi spunea că, numai dacă fac munca în mod constant, voi dobândi experiența și apoi vor veni rezultatele.

Imi era rușine să dau telefoane, eram foarte timidă, nu aveam cursuri din care să învăț abordarea clienților și am ales să ies din birou, să interacționez direct cu oamenii, cu proprietarii.

Preferam să stabilesc întâlniri fără să spun la telefon că sunt de la agenție, ca oamenii să mă cunoască, să vadă că sunt o persoana în care pot să-și încredințeze proprietatea, că le ascult povestea și sunt acolo cu soluții, să-I ajut, iar asta numai la o întâlnire față în față e posibil.

Omul te simte, nu poți să joci un rol. Numai dacă ești o persoană sinceră în acțiuni poți câștiga încrederea și respectul.

Sigur că au fost și refuzuri, însă de la un refuz la altul, de la o tranzacție picată, la una reușită, de la o lună la alta și de la o proprietate la alta, am inceput să fiu atentă la ce a mers bine, ce nu știam, la ce am greșit și am căutat să-mi îmbunătățesc acțiunile și cunoștințele.

Perseverența, determinarea și deschiderea de a învăța au fost cu mine tot timpul, așa a început sedimentarea fundației afacerii mele în imobiliare.

Acum agenții noi au mecanime întregi, concepute pentru ei de RE/MAX, cu extrem de multe exemple concrete, totul etapizat, dar mai ales deschiderea spre colaboare a noastră, a agenților experimentați.

Contextul este extreme de favorabil, trebuie doar să fie răbdatori în rezultate, harnici și determinați.

Mi-am dat seama că, în fiecare etapă a evoluției mele, am avut exemple de lider femei: de la mama, care a fost o luptătoare din toate punctele de vedere, la doamna dirigintă, la antrenoarea de volei, la retail – unde tot o femeie m-a inspirat și acum e country manager al unui brand de top, la Ramona Cuc – care încă mă uimește, deși în echipa ei anul acesta, bifez 9 ani.

Atitudinea femeii în cadrul unei întâlniri, unei discuții, chiar și telefonice, în relația cu colegii și cu clienții trebuie să transmită profesionalism.

În acești ani am observat că femeile sunt mai determinate, mai ambițioase, dispuse să depună efort în a învăța și dau dovadă de mai bună rezistență psihică decât bărbații. Domeniul imobiliar presupune un multitasking. Vorbim de un domeniu imprevizibil și divers, astfel că femeile sunt definiția acestui cuvânt.

Pentru mine liderul în imobiliare se definește prin: dorința arzătoare de a ajuta, de a munci constant, de a lupta, de a identifica scopuri și stategii care să le folosească celorlați.

Liderul în imobiliare impune ritmul și are viziunea.

Am învățat că numai prin muncă în ritm constant și punând clientul pe primul loc, serviciul meu imobiliar capătă valoare. Determinarea și curajul pot fi contagioase, iar eșecul este cel mai bun motiv pentru o nouă luptă.

O zi din viața imobiliară este complexă, imprevizibilă de cele mai multe ori, cu situații și provocari noi.

Afacerea mea se desfășoară pe departamentul rezidențial (vânzări/închirieri case/apartamente) și pot enumera câteva din activitățile unei zile:

  • atenția acordată proprietarilor (discuții față în față sau telefonice)
  • stabilirea întâlnirilor & vizionări
  • pregatirea proprietății pentru vânzare din punct de vedere juridic, dar și al fotografierii
  • conceperea unui plan de markenting, de promovare
  • evaluarea proprietăților, rapoarte proprietari, preluare cereri imobiliare (cumparare/închiriere)
  • predări/preluări imobile, negociere proprietari-cumpărători, discuții cu evaluator, notar, bănci, arhitecți, constructori, prospectare.

Așadar, lucrez cu oameni dar și cu idei - deopotrivă. De foarte mult ori este necesar să fiu creativă sau să fiu răbdătoare, să știu să ascult, ca apoi să planific următorii pași.

Viața mea a devenit foarte dinamică pe cele două direcții: familie și afacere în imobiliare.

Acum sunt familiarizată cu domeniul imobiliar și reușesc să mențin un echilibru între timpul petrecut cu mine, cu familia, cu prietenii mei minuntați, care mă sprijină și mereu îmi fac surprize, și cel petrecut cu clienții - de care mă atașez și cu foarte mulți am dezvoltat relații de prietenie.

Iubesc oamenii, știu că aduc în viața multora o doză de pozitivitate - și asta datorită acestui domeniu.

Sigur că am nevoie să-mi iau energia din tabieturile și hobby-urile mele, așa că îmi place să fac mișcare, să gătesc, să merg în drumeții – iubesc natura, să grădinaresc, să călătoresc, să mă răsfăț.

Planul personal reprezintă motorul scopurilor mele.

Pentru mine succesul este reprezentat însă, mai ales de impactul pozitiv pe care îl am asupra celor cu care interacționez. Încrederea pe care o primesc din partea lor, zâmbetul și strâgerea de mână îmi confirmă că principiile mele de viață se întrepătrund cu viața mea imobiliară și apoi apar satisfacțiile financiare.

Îmi pasă de fiecare client, de fiecare discuție, iar când îmi iau un angajament mă implic și mă dedic total.

Portofoliul meu cel mai de preț sunt relațiile de prietenie și amiciție pe care le-am dobândit prin diferitele intermedieri imobiliare.

Mi-am dezvoltat obiceiul ca, atunci când vreau să achiționez un produs sau un serviciu, să caut informații despre cei care au experiență și rezultate în domeniul respectiv. Așa economisesc timp și evit stresul unei decizii proaste.

Așa procedăm, desigur, cei mai mulți dintre noi și ne displace atunci când reiese încă din primul moment interesul financiar al vânzătorului.

Agentul/consultantul imobiliar este interfața acestei afaceri și pentru agenții începători pe primul plan este câștigul, ceea ce este foarte greșit.

Consider că grija și interesul permanent în a oferi un serviciu de valoare este cheia acestei activități în vederea obținerii unui rezultat pozitiv, adică încheierea unei tranzacții.

Sfatul meu pentru agenți este să muncească, să-și folosească abilitățile pe care apoi să le sedimenteze prin educație și învățare continuă. Aptitudinele vor susține experiența, aceasta fiind cea care va genera rezultatele, câștigurile ulterioare.

banner_bottom_remax.png

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.