“Noi am preluat managementul RE/MAX Romania cam de un an si jumatate si ma preocupa, in acest moment, dezvoltarea acestui sistem de retea in franciza. Fiecare birou este administrat independent, noi nu suntem actionari si nu avem in niciun fel controlul managementului unui birou francizat. Oamenii care detin acel SRL care este intr-o relatie de franciza cu RE/MAX Romania au un set de norme si reguli dupa care isi administraza afacerea. Totusi, nu oricine poate sa cumpere o franciza RE/MAX. Ne concentram, deocamdata pe orasele mari, pe resedintele de judet, urmand ca ulterior sa cautam parteneri si in orasele mai mici. Noi am facut un plan de dezvoltare pe zece ani si in aceasta perioada ne-am propus sa avem 110 birouri la nivel national, si un numar de peste 1.000 de agenti, lucru perfect realizabil la nivel teoretic, avand in vedere ca Portugalia are 3.500 de agenti la o populatie de zece milioane locuitori. Potentialul per agent este cu atat mai mare cu cat numarul de agenti este mai mare. Cu cat sunt mai multi agenti RE/MAX in Cluj cu atat sansa lor de a castiga mai multi bani este mai mare pentru ca brand recognition este la un nivel mult mai inalt, pentru ca toate colaborarile sunt mult mai deschise, mai posibile, acest fapt generand, implicit, si mult mai multe tranzactii”, mai spune Razvan Cuc.
Proprietarul francizei pe Romania a celei mai mari retele de agentii imobiliare din lume spune ca principalul atuu al agentilor RE/MAX in competitie cu concurenta este faptul ca acestia trec printr-o perioada de traininguri intensive, in care sunt invatati cum sa reprezinte cat mai bine clienii.
RE/MAX, in comparatie cu principalii competitori, are cateva atribute mai valoroase, in primul rand este vorba despre brand, fiind liderul mondial in imobiliare spune ceva. In al doilea rand, ar fi partea de retea si avantajele care deriva din apartenenta la o retea. Al treilea atuu ar fi cel legat de educatie. In Romania nu exista niciun fel de sistem de educatie al agentului imobiliar, nu exista nici macar o breasla care sa fie organizata si sa aiba un set de norme care sa fie respectate. Noi avem ceea ce se numeste Academia RE/MAX, un program care este dezvoltat dupa modelul american, pentru Europa si pe care noi l-am adaptat. In cadrul acestei academii, agentii trec prin diverse cursuri sau traininguri care ii ajuta sa se dezvolte profesional si sa isi ajute clienii. Eu consider ca cel mai important avantaj al nostru, dintre cele pe care le-am amintit pana acum este educatia, acest atuu fiind imbatabil, in conditiile in care nimeni nu mai ofera training de specialitate agentilor imobiliari din Romania. Clientul ar fi motivat sa lucreze cu noi intelegand, din intalnirea cu agentul, ca el poate sa-i reprezinte cat se poate de bine interesele", mai afirma Cuc.