10 strategii inteligente pentru mai mulți potențiali clienți

Timp de citire: 9 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Generarea mai multor clienți potențiali nu trebuie să fie o provocare. De fapt, cei mai performanți agenți știu că secretul nu este să muncești mai mult, ci să lucrezi mai inteligent.

Printre cele mai bune modalități de a-ți stimula afacerea este interacțiunea cu clienții cumpărători, deoarece este ușor să lucrezi cu ei și astfel îți poți exersa abilitățile. 

Așadar, menținerea unui flux constant de clienți cumpărători este o parte esențială a oricărui agent imobiliar, dar acest lucru nu trebuie să necesite mult timp și energie. Cu o abordare corectă, poți începe să generezi mai mulți potențiali clienți și să îți dezvolți afacerea în cel mai scurt timp. Citește mai departe și află care sunt cele 10 sfaturi care te vor ajuta să generezi potențiali clienți mai ușor:

1. Optimizează-ți website-ul pentru generarea de lead-uri

Website-ul tău este primul punct de contact între tine și potențialii cumpărători, de aceea, este important să îl optimizezi pentru generarea de lead-uri. Asigură-te că website-ul este ușor de navigat, are un call-to-action clar (cum ar fi un formular de contact) și este adaptat la dispozitivele mobile. În plus, un landing page (pagină de destinație) le va facilita potențialilor cumpărători să găsească rapid ceea ce caută, astfel încât aceștia vor fi mai predispuși să te contacteze.

De exemplu, RE/MAX îți pune la dispoziție un brand care atrage vânzătorii și cumpărătorii aflați în căutarea unor parteneri de încreder într-o tranzacție importantă. Află mai multe despre avantajele francizei RE/MAX!

2. Folosește Social Media pentru a te conecta cu potențialii clienți

Social media este una dintre cele mai bune modalități de a intra în contact cu potențialii cumpărători și de a-ți promova anunțurile. Creează o prezență puternică pe platforme precum Facebook, Instagram sau TikTok și folosește-le pentru a împărtăși imagini și informații despre anunțurile tale, precum și sfaturi și sugestii privind cumpărarea și vânzarea de proprietăți imobiliare. Acest lucru te va ajuta să construiești o relație cu potențialii cumpărători și să te impui ca expert în domeniu.

banner-top-lunar-new-v5

3. Oferă stimulente și lead magnets

Nu este suficient să aduci cumpărători pe website-ul tău. Mai departe, trebuie să obții datele lor de contact pentru a putea comunica direct cu ei. Un lead magnet este o ofertă gratuită pe care cititorul o primește în schimbul informațiilor lor de contact. Fie că este vorba despre un checklist pentru căutarea unei case, un ghid al cartierului sau un chestionar care îi ajută să găsească cea mai bună casă pentru familia lor, un lead magnet te poate ajuta să te evidențiezi față de concurență și să crești șansele ca vizitatorii website-ului să aleagă să lucreze cu tine.

4. Folosește publicitatea plătită pentru a crește reach-ul

Nu aștepta ca potențialii clienți să vină de la sine. În schimb, trimite mesajul tău direct cumpărătorilor prin intermediul anunțurilor plătite. Postările promovate pe Facebook și Instagram sau anunțurile din Google pot fi modalități eficiente de a ajunge la un public mai larg și de a genera mai multe lead-uri. Aceste platforme îți permit să comunici doar cu anumite categorii demografice, ceea ce înseamnă că poți ajunge mai ușor la potențialii cumpărători.

5. Colectează testimoniale pentru a-ți dovedi valoarea

Cumpărătorii sunt pe cale să facă una dintre cele mai mari tranzacții din viață, așa că sunt în căutarea unui agent în care pot avea încredere deplină. Citind lucruri bune de la alte persoane care au lucrat cu tine le oferă potențialilor clienți siguranța că ești o persoană de încredere. Cu toate acestea, nu îți ascunde testimonialele departe de ochii utilizatorilor, de exemplu pe pagina "Despre mine". Faptul că ai câteva testimoniale vizibile pe un landing page (pagina ta de destinație) sau pe homepage îi va încuraja pe vizitatori să continue să navigheze și să afle mai multe despre tine și serviciile tale.

6. Construiește parteneriate pentru a crește numărul de lead-uri

Pentru cumpărători, a deține o casă nu înseamnă doar proprietatea - aceștia au nevoie de sprijin pentru finanțare, mutare și renovare. Așadar, dacă stabilești relații cu alți profesioniști care au legătură cu industria ta (cum ar fi bancheri, avocați sau peisagiști etc.) poți avea acces la mai mulți potențiali clienți. Încearcă să găzduiești în comun evenimente legate de mai multe domenii de expertiză și formează parteneriate pentru a crește numărul de lead-uri.

7. Dezvoltă o nișă pentru a-ți construi o reputație bună

Este imposibil să știi totul despre orice subiect, iar cumpărătorii nu te vor crede dacă afirmi asta. În schimb, construiește-ți reputația devenind un expert specializat într-un anumit cartier, case istorice sau tipuri de preocupări ale cumpărătorilor. Identifică o nișă specifică - poate seniori, studenți sau noi părinți - și dedică-ți ceva timp pentru a învăța cum să susții acea comunitate. Concentrează-ți eforturile de marketing pe un anumit grup pentru a-ți dezvolta o reputație de agent de referință pentru acel grup.

8. Organizează evenimente educaționale pentru a te poziționa ca un expert în domeniu

Construiește-ți brandul personal și generează în același timp noi oportunități de afaceri, găzduind evenimente educaționale în comunitatea ta. Mai mult, îți poți maximiza timpul prin preînregistrarea unor webinarii sau cursuri pe care le poți folosi din nou și din nou cu noi potențiali cumpărători. Învățându-i pe consumatorii locali despre cumpărarea primei lor case sau despre cum să înțeleagă tendințele actuale ale pieței, te vei stabili ca expert în domeniu și vei aduna în același timp lead-uri calitative.

9.  Nu uita să comunici cu potențialii clienți

Ai muncit din greu pentru a genera potențiali clienți, așa că nu-i lăsa să aștepte răspunsul tău. Asigură-te că urmărești rapid fiecare lead, pentru a crește șansele de a-i transforma în clienți. Ai grijă să răspunzi lead-urilor cât mai repede posibil și ține-i la curent cu noile anunțuri care ar putea fi de interes pentru ei. Folosește soluții tehnice simple pentru a intra în contact dacă nu ești disponibil imediat, cum ar fi un mesaj text sau un e-mail automat și apoi rezervă-ți timp pentru a continua cu un apel telefonic atunci când ești liber.

10. Monitorizează și ajustează strategia dacă este necesar

În cele din urmă, este important să urmărești eforturile de generare de lead-uri și să îți ajustezi strategia în funcție de necesități. Prin măsurarea rezultatelor, poți determina ce funcționează și ce nu și poți face schimbări pentru a-ți îmbunătăți rezultatele. Nu uita că fiecare client este diferit, iar ceea ce funcționează cu un grup nu va funcționa cu altul. Dar, dacă urmărești care cumpărători răspund cel mai bine la anunțurile tale din social media, la lead magnets sau la evenimentele educaționale, de exemplu, vei ști exact cum să abordezi fiecare nou potențial client.


Cheia succesului în generarea de lead-uri este consecvența și răbdarea, așa că lucrează în continuare la strategia ta și nu-ți fie teamă să experimentezi și să încerci lucruri noi. Orice lucru care merită făcut are nevoie de timp pentru a vedea rezultate, dar cu abordarea corectă și perseverența, poți începe să generezi mai multe lead-uri și să închei mai multe afaceri în cel mai scurt timp!

banner-top-franciza-aprilie-var-v4

 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX