6 sfaturi pentru a obține cele mai bune evaluări online

Timp de citire: 6 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

evaluare-imobiliara

Consumatorii au de 6,5 ori mai multă încredere în recomandările online venite de la alți consumatori decât în informațiile pe care le primesc prin mesajele publicitare, arată studiile recente. De acceea, testimonialele și evaluările clienților tăi sunt cruciale pentru procesul de decizie al potențialilor clienți.

Înainte de a începe colaborarea cu biroul tău sau cu agenții tăi, clienții potențiali vor dori întotdeauna să aibă o imagine clară asupra experienței anterioare și curente a clienților tăi. Sunt șanse ca dacă nu există nici o evaluare online, să pierzi cu totul acești clienți. De asemenea, dacă evaluările tale sunt negative, prospecții nu vor fi dispuși să colaboreze cu tine.

Indiferent că ești novice când vine vorba de evaluări online, că ai deja câteva review-uri sau că domini nișa ta cu testimoniale și evaluări online, iată ce ai de făcut pentru a-ți consolida portofoliul de recomandări și pentru a genera noi prospecți folosindu-te de munca pe care ai depus-o deja.

Cel mai bun mod de a obține recomandări 

Dacă dorești să obții recomandări, trebuie să le ceri, iar pentru a le primi din partea clienților din trecut și a celor actuali, trebuie să te asiguri că e cât mai ușor pentru ei să îți facă acest favor. Află unde le-ar plăcea să scrie review-uri sau dacă ar fi de acord să îți ofere un testimonial video. Poți include evaluarea din partea clienților ca parte din faza finală a unei tranzacții.

Cele mai bune servicii

E mai simplu să strângi doar evaluări pozitive dacă clienții tăi au avut parte de o experiență desărvârșită și le-ai oferit servicii de top de la primul contact și chiar și dincolo de încheierea tranzacției. Un mod prin care te poți asigura că oferi cele mai bune servicii este reprezentarea exclusivă, un mod de lucru care câștigă din ce în ce mai mulți adepți, agenți și consumatori deopotrivă.

 

Click me

Optimizarea rezultatelor în motoarele de căutare

Ca să fii vizibil online, e nevoie să investești în eforturi SEO pentru website-ul tău. Concentrează-te pe îmbunătățirea conținutului din paginile cele mai importante și pe atragerea traficului venit din zona în care tu acționezi. Degeaba ai review-uri extraordinare dacă tu ești invizibil în online.

LinkedIn pentru creșterea reputației

Indiferent că e vorba de profilul biroului sau profilul de agent, LinkedIn e un mediu perfect pentru a-ți expune experiența și performanțele. Asigură-te că ai și aici parte de recomandări din partea clienților și colaboratorilor.

Cu ochii pe competiție

Nu scăpa din ochi competiția, birouri sau agenți. Dacă cei ce formează competiția au 15 recomandări excelente, tu trebuie să depășești numărul cu evaluări mai bune cantitativ și calitativ.

Mereu atent la obiective

Nu e suficient să ai azi cele mai bune review-uri din oraș, ar trebui să acorzi constant grijă imaginii tale în online, imaginii conturate cu ajutorul testimonialelor și evaluărilor. Imaginea se construiește și se consolidează în timp, deci nu-i timp să te culci pe-o ureche. Le vei face mai ușoară treaba competitorilor.

Folosește-te de tot ceea ce ai clădit până acum și asigură-te că oameni te cunosc, că au o imagine pozitivă despre tine și serviciile oferite de tine. Menține în timp această imagine creată. Îmbunătățește-o. Găsește loc acestor testimoniale și evaluări în eforturile tale recurente.

Click me

Află ultimele noutăți de la RE/MAX