Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 01 august 2022

7 întrebări pe care să le adresezi broker/owner-ului înainte de a semna

Timp de citire: 10 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

NU SEMNA PÂNĂ NU E TOTUL ÎN REGULĂ!

Găsirea broker/owner-ului potrivit pentru următoarea ta mișcare în carieră este un pas important și de luat în serios. Pot fi mari diferențe între diversele tipuri de broker/owneri în ce privește împărțirea comisionului, așteptări și cultură.

Din acest motiv, în calitate de franciză imobiliară numărul unu, RE/MAX se află aici pentru a răspunde la șapte din cele mai importante întrebări pe care ar trebui să le pui oricărui potențial broker înainte să semnezi un contract cu acesta.

 


1) Cum se împarte comisionul?

 
În RE/MAX comisioanele se împart după o grilă clar stabilită la nivel de rețea.  De fapt, numele RE/MAX vine de la real estate maximus, adică imobiliare la maxim. Acest lucru a fost inspirat de credința că agenții ar trebui să beneficieze de o împărțire cât mai corectă a comisionului.

2) Ce faci pentru retenția agenților de top?

Questions for Brokers 1

Una dintre cele mai mari probleme atât pentru broker/owneri cât și pentru agenții imobiliari, este că după o vreme, agenții de top depășesc nivelul biroului și își deschid propriile afaceri. O dată cu asta, ei iau cu ei alți performeri medii sau de top.

În RE/MAX agenții trăiesc antreprenoriatul adevărat și li se dă șansa să își gestioneze afacerea cum doresc. Prin faptul că beneficiază de o împărțire favorabilă a comisionului, flexibilitate pentru un echilibru perfect între muncă și viața personală și abilitatea de a-și controla propriile venituri, performerii de top sunt motivați să rămână.

3) Cum voi fi integrat în echipă și cât de repede voi putea deveni productiv?

Birourile RE/MAX au o procedură riguroasă de primire a noilor agenți pentru a se asigura că nimeni nu rămâne în urmă. Acest proces de integrare are la bază programul RE/MAX Compass care este creat pentru a-i pune pe agenții noi pe picioare în câteva săptămâni.

Birourile implementează și un sistem de mentorat, agenții noi fiind ghidați de agenți de top, pe care îi urmăresc, învățând astfel de la cei mai buni. Odată ce agentul a fost complet instruit, este pregătit să înceapă activitatea și să își stabilească obiectivele inițiale.

4) Ce oportunități de carieră oferi?

Marketing Materials Pic (1)

Pe lângă faptul că sunt antreprenori în toată regula, agenții au o serie de oportunități de carieră atractive la dispoziție în rețeaua RE/MAX, în funcție de ambițiile și obiectivele fiecăruia.

Agenții care vor să devină mai productivi și să ofere o experiență mai bună clienților, pot profita de training-urile specializate ale Academiei RE/MAX.

5) Trebuie să îmi creez propriile materiale de marketing?

Pe lângă programele de training excelente și împărtășirea constantă a celor mai bune practici în afaceri de la peste 140 000 de agenți din toată lumea, RE/MAX le oferă agenților și materiale de marketing personalizate.

Multe birouri RE/MAX au o echipă de marketing proprie care oferă sprijin dedicat agenților. În plus, toți membrii RE/MAX au acces la o platformă unică de marketing, www.remaxdesigncenter.ro, gândită și dezvoltată pentru a satisface nevoile agenților din rețea. Asta înseamnă că agenții RE/MAX au mai mult timp pentru a găsi noi clienți și pentru a le oferi servicii excelente clienților existenți.

6) Cum te asiguri că agenții productivi au parte de recunoaștere?

Office Culture Pic (1)

Una din părțile fundamentale pentru a-i menține fericiți pe agenții de top, este să te asiguri că le sunt recunoscute rezultatele. Birourile cu un program de recunoaștere respectat și cuprinzător au parte de agenți mai fericiți și mai productivi.

RE/MAX România recunoaște rezultatele agenților și brokerilor în galele de premiere trimestriale și anuale, evenimente organizate exclusiv pentru membrii cu rezultate deosebite

7) Care este cultura organizațională a biroului și care sunt valorile?

Una dintre cele mai importante contribuții pentru un nivel mare de productivitate și stare de bine la locul de muncă este relația bună dintre membrii echipei. Pot fi multe potențiale puncte de conflict într-un birou, ceea ce poate duce la o atmosferă negativă. Spre deosebire de birourile tradiționale, proprietarii de birouri RE/MAX nu se concentrează pe tranzacționare, prin urmare au mai mult timp pentru a recruta oamenii potriviți și pentru a crea un mediu de lucru excelent.

Acest aspect este gestionat prin evenimente regulate în afara programului pentru a încuraja conectarea între oameni, competiția sănătoasă în echipă pentru a crește productivitatea si promovarea colaborării între agenți pentru a se asigura că întreaga echipă câștigă împreună. Agenții neproductivi schimbă locul de muncă în primele trei luni, rămânând astfel o echipă de agenți motivați.


Găsește-ți locul perfect ca agent RE/MAX

Bazându-te pe cei trei piloni care stau la baza RE/MAX, BRAND, REȚEA și SUPORT vei găsi flexibilitate, comunitate și sprijin. Fă următorul tău pas în carieră azi și ia legătura cu biroul tău RE/MAX local pentru a afla mai multe. Poți de asemenea să intri pe site-ul RE/MAX Romania pentru mai multe informații.

 
bnr-btm-new-2

Află ultimele noutăți de la RE/MAX