Piața imobiliară poate fi dificilă, dar indiferent de circumstanțe, vânzarea rapidă și la un preț corect a unei proprietăți este esențială.
Pentru a face acest lucru posibil, trebuie să primești cât mai multe oferte, iar asta presupune o promovare eficientă a unei proprietăți atractive pentru potențialii cumpărători.
Citește mai departe acest articol și vezi câteva sfaturi care să te ajute să ai parte de mai multe oferte pentru proprietățile tale.
Stabilește un preț corect
Dacă dorești mai multe oferte pentru proprietatea pe care o promovezi, atunci stabilirea unui preț corect este foarte importantă.
Atunci când stabilești prețul, trebuie să iei în considerare factori precum locația, starea proprietății și condițiile pieței locale. Sfatul nostru este să faci o cercetare aprofundată asupra proprietăților comparabile din zonă și să stabilești un preț competitiv, astfel încât să atragi cât mai mulți potențiali clienți.
Un preț prea mare pentru proprietata promovată poate îndepărta potențialii cumpărători, iar un preț prea mic poate rezulta într-un client nemulțumit. Așadar, investește cât mai mult timp cu putință în stabilirea unui preț corect.
Îmbunătățește aspectul exterior al proprietății
”Niciodată nu ai o a doua șansă să faci o primă impresie” se potrivește de minune și în imobiliare. Aspectul exterior al proprietății este primul lucru pe care îl vor observa potențialii cumpărători, iar de aceea, este esențial să creezi o primă impresie pozitivă. Fiind întâmpinați de un exterior curat și frumos, șansele ca potențialii clienți să dorească să vadă și interiorul proprietății cresc considerabil.Iată câteva idei care te pot ajuta în a îmbunătăți aspectul exterior al proprietății:
- Amenajări peisagistice
- Curățarea curții
- Recondiționarea ușii de la intrare
- Spălarea sub presiune a aleii de acces
- Adăugarea unui strat proaspăt de vopsea pe finisajele exterioare
- Adăugarea unor plante decorative în fața proprietății
Pregătește interiorul proprietății
Un interior amenajat corect poate face diferența atunci când vine vorba despre atragerea potențialilor clienți.
Scopul tău este să creezi o atmosferă primitoare, care să le permită cumpărătorilor să se imagineze trăind în acel spațiu. Pentru a face acest lucru, începe prin a elibera decorul excesiv și fotografiile de familie ale vânzătorului.
Mai departe, asigură-te că fiecare cameră pare spațioasă și funcțională, prin amenajarea mobilierului într-un mod care să evidențieze cele mai bune caracteristici ale fiecărei camere. Sfatul nostru este să iei în considerare și unele elemente decorative, cum ar fi flori, artă sau perne, pentru a adăuga note de culoare și pentru a face spațiul să fie cât mai confortabil.
O proprietate bine pusă în valoare poate face o diferență uriașă în ochii potențialilor cumpărători și îți poate crește considerabil șansele de a primi mai multe oferte.
Folosește fotografii și tururi virtuale de înaltă calitate
În era digitală de astăzi este crucial să faci tehnologia să lucreze în folosul tău. Astfel, fotografiile de înaltă calitate și tururile virtuale pot face diferența pentru potențialii cumpărători.
Folosește fotografii calitative și prezintă fiecare cameră din proprietate. Ai grijă ca totul să fie iluminat corespunzător și nu uita să prezinți cele mai bune caracteristici ale proprietății.
Pe de altă parte, tururile virtuale le permit potențialilor cumpărători să își facă o idee mai bună despre aspectul și design-ul proprietății vizate, din confortul propriei case. Astfel, atât cumpărătorii, cât și tu, veți economisi timp și efort înainte de programarea unei vizionări.
Investiția în fotografii de înaltă calitate și tururi virtuale poate fi un adevărat avantaj în atragerea potențialilor cumpărători.
Promovează proprietatea
Dacă vrei să ajungi la un public cât mai larg și să primești cât mai multe oferte pentru proprietate ta, trebuie să te folosești de promovare. În ceea ce privește promovarea online, de poți folosi de social media (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok) sau de site-uri de anunțuri online.
Cu toate acestea, nu uita și de promovarea clasică. Poți folosi panouri sau bannere pentru a atrage atenția către proprietatea promovată.
Pentru a profita la maximum de eforturile tale de promovare, asigură-te că scoți în evidență caracteristicile unice ale proprietății și incluzi fotografii de înaltă calitate.
Cu cât proprietatea vizată are mai multă expunere, cu atât este mai probabil să primești mai multe oferte și să o vinzi la un preț corect.
Industria imobiliară este într-o continuă schimbare, de aceea este important să fii mereu la curent cu ultimele trenduri și bune practici. Prin punerea în aplicare a sfaturilor de mai sus, poți atrage mult mai ușor potențiali cumpărători pentru proprietățile tale.
Ce spui, ești gata să faci următorul pas în carieră? Unul dintre consultanții RE/MAX este gata să discute cu tine pentru a-ți oferi mai multe informații cu privire la deschiderea unei francize imobiliare.