Succesul nu apare peste noapte nici în imobiliare. Cu pași mici, zi de zi, te aproprii de tranzacția aceea uriașă. Cu eforturi comune, agenția ta imobiliară poate ajunge sau se poate menține numărul unul pe o piață cu o concurență acerbă. Ți-ai spus că anul 2018 trebuie să fie un an bun? Te invităm să parcurgi lista noastră de obiceiuri, acțiuni și atitudini de adoptat pentru succesul în 2018.
Planifică și ocupă-te doar de lucrurile cu adevărat importante
Probabil cea mai mare greșeală pe care o facem mulți dintre noi este faptul că nu acordăm timp planificării activităților. Cum altfel vei ști ce este prioritar? Cum altfel vei dedica timp doar acelor activități care contribuie direct la rezultatele finale? Știi că există o corelație directă între felul în care îți folosești timpul și rezultate, deci planul de activități e esențial.
Scapă de orice îți distrage atenția
Poți să îți schimbi mediul de lucru scăpând de obiceiuri nocive și dezabonându-te măcar pentru o perioadă de la zecile de notificări din online. De exemplu, te poți obișnui să te trezești cu o oră mai repede și să dedici acea oră în plus pentru a lucra de acasă, locul în care nu vei fi întrerupt din cinci în cinci minute cu o întrebare sau un e-mail.
Creează-ți o rutină
”Rutină” - parcă toți strâmbăm din nas când auzim cuvântul, însă rutina are rolul ei benefic în viețile noastre - creează automatisme și ne poate ajuta, spre exemplu, ca din cele 10 lucruri pe care le facem zilnic, în mod normal, să dedicăm timp doar celor două care sunt cu adevărat importante pentru afacere. Tot parte din rutina zilnică ar putea fi faptul că îți stabilești la sfârșit de zi care sunt cele două mari priorități pentru ziua următoare.
Nu verifica email-ul dimineața
Pare ciudat, dar știi și tu că dacă există o urgență, o afli imediat, și sigur nu o vei afla citind email-ul. Dedică orele sau minutele cele mai productive dintr-o zi de lucru propriilor tale obiective. În nici un caz, răspunsul la email-uri n-ar trebui să îți ”saboteze” prioritățile și obiectivele.
Laudă echipa pentru eforturi, nu doar pentru rezultate
Indiferent ce-ți vor spune unii oameni, cu toții ne îmbunătățim rezultatele când suntem lăudați. Lauda ne încurajează, motivează și inspiră să atingem obiective tot mai mari. Felul în care oferi lauda contează foarte mult.
Agenții trebuie felicitați și lăudați pentru eforturile individuale și cele de echipă. Acest lucru va crea un mediu de lucru care valorifică creșterea, îmbunătățirea rezultatelor, și o cultură în care agenții cred că orice e posibil. Indiferent despre ce deal ar fi vorba, cuvinte ca ”Am încredere în tine. Știu că nu te dai bătut. Mereu ajungi unde îți dorești” vor înseamna un boost pentru orice agent și mai multă determinare să își atingă obiectivele.
Calm și concentrat indiferent ce s-a întâmplat în și în afara biroului
Ca broker owner ești un lider, ești cel care dă tonul fiecărei zile în agenție. Așa că, orice s-ar întâmpla, atitudinea ta de profesionist trebuie să definească modul în care reacționezi la evenimente și cum te raportezi la ele în viața profesională de zi cu zi. Atitudinea calmă este asociată succesului și e ceea ce ai nevoie pentru a prioritiza activitățile și a-ți atinge obiectivele, chiar și într-o situație de criză.
Utilizează cât mai mult din potențialul Social Media
Când ești antreprenor în imobiliare, e destul de greu să menții viața personală separată de cea profesională, dar acesta nu e un lucru negativ pentru succesul companiei tale. Oamenii vor să te cunoască așa cum ești tu, vor să știe cine e omul din spatele paginii business. Conturile tale de social media sunt o parte importantă din imaginea ta online și te pot ajuta să îți crești business-ul.
Folosește un tool de marketing automatizat
Împreună cu social media, un tool de marketing automatizat e tot ce îți poți dori pentru a menține o legătură puternică între agenția ta și clienți ori prospecți. Toți cei din agenție au o listă lungă de taskuri, așa că dacă poți automatiza o parte din comunicare, de ce n-ai apela la un astfel de tool?
Oferă conținut care aduce valoare
Agenția ta are nevoie de conținut de valoare atât pentru prospecți, cât și pentru clienți. Probabil că ai pe listă o mulțime de subiecte interesante pentru un vânzător sau pentru un cumpărător, însă gândește-te și la clienții actuali și la ce tip de conținut pot vedea ei între două tranzacții importante realizate cu ajutorul tău. Să ai conținut care are mare potențial să fie distribuit mai departe îți crește expunerea în online, deci crește posibilitatea de a ajunge la noi oameni.
Ca broker imobiliar, nu încetezi niciodată să cauți noi moduri de a îmbunătăți afacerea pe care o deții. Succesul pe care vrei să îl obții depinde în mare parte și de ce schimbi sau îmbunătățești la tine, în calitate de lider, nu depinde doar de performanțele echipei.
Deci, care e lista ta de obiceiuri, acțiuni și atitudini pentru succesul în anul 2018?