Kati Roșca
#Sfaturi business
Kati Roșca / 12 decembrie 2018

Promovare imobiliară: Influencer Marketing pentru afacerea ta imobiliară

Timp de citire: 8 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

influencer-marketing

Ca specialist care lucrează în domeniul imobiliar, știi că word-of-mouth (sau publicitatea prin intermediul comunicării dintre interlocutori) are un impact major asupra modului în care tu și serviciile tale sunt percepute în piață. Ecourile acestui timp de publicitate au devenit și mai puternice pe măsură ce platformele de social media s-au dezvoltat.

În aceste platforme, unii au devenit influenceri - acei oameni care fac din social media o artă și care adună în jurul lor o mulțime de fani sau urmăritori asupra cărora manifestă o anumită influență, spre exemplu asupra procesului de decizie în cazul unei achiziții.

În acest material vrem să îți oferim câteva idei despre cum poți folosi influencer marketingul în avantajul tău pentru a-ți crește afacerea în imobiliare utilizând un sistem inteligent de promovare imobiliară.

De ce influencer marketing?

Atunci când vezi că materialele create de tine ajung la un număr limitat de oameni, când încă ești în proces de creștere a numărului de followeri pe social media, să apelezi la influenceri regionali poate fi una dintre cele mai bune strategii prin care să atragi antenția potențialilor clienți către materiale ca video-uri cu proprietățile listate, tururi virtuale, articole de blog cu sfaturi utile și alte materiale prin care îți dovedești priceperea în domeniu.

Influencer marketingul te ajută să creezi brand awareness, indiferent că e vorba despre cel personal sau cel al afacerii tale imobiliare. Principiul pe care se bazează e simplu - principiul ”word-of mouth” sau ”din gură în gură”.

Social media nu mai fucționează după principiile publicității tradiționale, iar bătaia pentru vizibilitatea și awareness de brand e câștigată de cei care reușesc să creeze engagement - să îi determine pe clienți să își dorească interacțiunea cu brandul tău.

Publicul tău țintă așteaptă să fie informat, iar influencerii sunt cei care au pulsul corect al audiențelor către care aspiri. Aproape orice spun influencerii e considerat a fi de încredere.

Cum găsești influencerii potriviți pentru promovarea afacerii tale imobiliare

 

Ai nevoie de un influencer care e relevant pentru brandul tău, pentru domeniul tău de activitate și serviciile pe care le oferi. Să lucrezi cu un influencer doar pentru că are un număr mare de followeri nu îți va aduce rezultatul dorit.

Alege acei influenceri locali care vorbesc sau scriu despre domenii ca design interior, grădinărit, povești urbane, stil de viață urban - orice știi că se potrivește cu publicul țintă pe care îl vizezi. Acel influencer are puterea de a genera trafic de calitate către site-ul tău și canalele social media, dar și să îți aducă noi urmăritori, o audiență mai mare și o imagine de brand mai bună.

Cum faci un plan eficient de  promovare imobiliară?

Ca să ai succes prin eforturile de influencer marketing, ai nevoie de un plan bine pus la punct. Noi am conturat câteva întrebări cărora să le răspunzi înainte de a acționa:

  • Care este obiectivul tău?
    De ce ai nevoie de acel influencer? Lansezi un site, vrei să promovezi  un eveniment ”open house”? Știind care e obiectivul tău final, poți să construiești o strategie și un mesaj puternic în jurul lui, iar astfel să îți maximizezi ROI-ul.
  • Cine este publicul tău?
    Se regăsește publicul tău țintă în rândul audienței influencerului pe care vrei să îl contactezi? Află apoi insight-uri de la influencer ca împreună să conturați conținutul care să mențină atenția și să crească interesul față de serviciile tale.
  • Ce fel de conținut folosești?
    Împreună cu influencerul ales, trebuie să identifici ce tip și ce format de conținut îți va aduce rezultate mai buine. Poate să fie conținut educațional, cum fi prezentarea avantajelor pentru care oamenii aleg reprezentarea exclusivă sau prezentarea unui imobil cu potențial de dezvoltare într-o zonă turistică.
  • Cum vrei să fie prezentat brandul tău?
    Am pornit de la ideea că influencerii pot da formă modului în care ești perceput de către publicul lor țintă, așa că trebuie să incluzi în brief în ce manieră vrei să fii prezentat tu sau să fie descris business-ul tău.

Dacă alegi să apelezi la influencer marketing, pune în aplicare planul în mod responsabil. Indiferent că vei folosi sau nu acest tip de promovare imobiliara  pentru afacerea ta, tot trebuie să știi cum să îți promovezi online proprietățile pentru a reuși să închei cât mai multe tranzacții și să faci cât mai mulți clienți fericiți. Îți recomandăm să descarci gratuit ghidul nostru.

Click me

Află ultimele noutăți de la RE/MAX