Felicitări!
Din această pagină ai acces GRATUIT la cursurile online de Marketing Imobiliar pe măsură ce ele sunt activate.
În cadrul acestor materiale suport vei regăsi informații despre: expuneri, pași de urmat, exemplificări și despre cum poți face marketing imobiliar la nivel Pro.
Curs 1 Comportamentul cumpărătorilor în online
- Ce trebuie să ştii despre audienţă ta înainte de a începe promovarea unei proprietăţi
- Ce trebuie să ştii despre comportamentul cumpărătorilor în online
- Cat % din timpul tău ar trebui să investești în promovarea online
Curs 2 Instrumente de promovare a proprietăților și de atragere a clienților
- Ce instrumente poţi folosi pentru promovare
- Etapele promovării unei proprietăţi în mediul online
- La ce tip de conversie să te aștepți din online
- Cum transformi un lead din online în client final
Curs 3 Ce caută cumpărătorii în Google (Google Keywords Planner & Trends)
- De ce ai nevoie de o listă de keywords în promovarea unei proprietăţi
- Ce este Google Trends şi la ce te pot ajuta datele de aici
- Ce este Keywords Planner şi cum se foloseşte
- Exemplificare pentru crearea unei liste de cuvinte-cheie
Curs 4 Crearea campaniilor Google Adwords
- Tipuri de campanii in GoogleAdwords
- Cum ştii de ce tip de campanie ai nevoie
- Crearea campaniilor (exemplificări)
Curs 5 Re-marketing cu Google Adwords
- Ce înseamnă remarketing Google Adwords
- Cum te poate ajuta remarketingul în vânzarea unei proprietăţi
- Cum se setează o campanie de remarketing în Google Adwords