Kati Roșca
#Informatii utile
Kati Roșca / 01 noiembrie 2017

Structura Cursuri Online

Timp de citire: 10 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook

Felicitări!

Din această pagină ai acces GRATUIT la cursurile online de Marketing Imobiliar pe măsură ce ele sunt activate.

În cadrul acestor materiale suport vei regăsi informații despre: expuneri, pași de urmat, exemplificări și despre cum poți face marketing imobiliar la nivel Pro.

omni-channel-technology-online-retail-business

Curs 1 Comportamentul cumpărătorilor în online

  • Ce trebuie  ştii despre audienţă ta înainte de a începe promovarea unei proprietăţi
  • Ce trebuie  ştii despre comportamentul cumpărătorilor în online
  • Cat % din timpul tău ar trebui să investești în promovarea online

Curs 2 Instrumente de promovare a proprietăților și de atragere a clienților 

  • Ce instrumente poţi folosi pentru promovare
  • Etapele promovării unei proprietăţi în mediul online 
  • La ce tip de conversie să te aștepți din online
  • Cum transformi un lead din online în client final 

Curs 3 Ce caută cumpărătorii în Google (Google Keywords Planner & Trends)  

  • De ce ai nevoie de o listă de keywords în promovarea unei proprietăţi 
  • Ce este Google Trends şi la ce te pot ajuta datele de aici 
  • Ce este Keywords Planner şi cum se foloseşte 
  • Exemplificare pentru crearea unei liste de cuvinte-cheie 

Curs 4 Crearea campaniilor Google Adwords 

  • Tipuri de campanii in GoogleAdwords
  • Cum ştii de ce tip de campanie ai nevoie 
  • Crearea campaniilor (exemplificări) 

Curs 5 Re-marketing cu Google Adwords 

  • Ce înseamnă remarketing Google Adwords 
  • Cum te poate ajuta remarketingul în vânzarea unei proprietăţi 
  • Cum se setează o campanie de remarketing în Google Adwords 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX