Ideea unei afaceri proprii este foarte populară printre români, aproximativ jumătate dintre aceștia dorindu-și
să devină antreprenori.
Care sunt principalele motive pentru care atât de mulți oameni ar renunța la confortul unui job pentru provocările antreprenoriatului?
Oportunitățile mai multe, în primul rând, dar și posibilitatea unor câștiguri mai mari, libertatea de a-ți pune în practică propriile idei, provocările constante sau posibilitatea ca munca
ta să aibă un impact asupra vieții oamenilor și a societății în general.
Poate că te gândești și tu la acest pas important, sau poate l-ai făcut deja, dar explorezi o schimbare a domeniului de activitate. Afacerile online sunt foarte populare în acest moment, pentru că presupun în general investiții mici de pornire.
Există însă business-uri în România care se pot dezvolta foarte mult având o prezență puternică în online, susținută și de activitatea de zi cu zi a angajaților. Unul dintre cele mai dinamice domenii, care îți oferă șanse mari de reușită în acest moment, este cel imobiliar. Acesta adaugă un plus important faptului că investițiile de pornire sunt accesibile: nu ai nevoie de stocuri.
Ce determină succesul în afacerile imobiliare din România?
Mulți dintre antreprenorii care au reușit îți vor spune că este nevoie de ani mulți, de determinare și de implicare pentru a reuși într-un domeniu. În România, într-o afacere în sectorul imobiliar lucrurile stau exact la fel.
Pentru a ajunge să te poziționezi ca leader al nișei alese, trebuie să îți creezi un brand cunoscut pe piață, să ajungi în punctul în care ai un business funcțional. Pasul următor este cel care te poziționează printre cei mai de succes antreprenori ai domeniului ales.
La momentul acela vei avea, cu siguranță, ani buni de muncă în spate, vei înțelege mult mai bine piața, cu provocările și oportunitățile ei, vei ști care sunt cele mai potrivite canale de promovare ale unei proprietăți imobiliare și vei avea o rețea mare de cunoștințe, cu ajutorul căreia tranzacțiile se vor încheia mai rapid.
Franciza imobiliară în România, una dintre soluțiile de afaceri de analizat
Franciza imobiliară este cu siguranță una dintre variantele de afaceri imobiliare pe care trebuie să le analizezi. În schimbul unei sume de bani, primești, practic, o afacere la cheie:
- un plan de afaceri cu succes deja dovedit și consultanță în implementarea acestuia
- un brand cu recunoaștere internațională
- promovare eficientă, încă din prima zi
- asistență în dezvoltarea propriei agenții
- și instrumente practice de business
Dacă optezi pentru franciza imobiliară RE/MAX, de exemplu:
- Beneficiezi de puterea unui brand recunoscut și ai la dispoziție o identitate grafică, un logo, un centru de design, un manual de brand – automat, de încrederea clienților tăi, încă din prima zi
- Ai acces la Academia RE/MAX, prin care beneficiezi de 200 de ore de training incluse, dar și de
materiale de suport și de ore suplimentare de formare, în funcție de necesități - Ai suport tehnic, acces la un CRM și un site performant – practic, externalizezi toată partea tehnică pentru a te putea concentra pe business-ul tău principal,
- Beneficiezi de suport de vânzări, de comision zero la cumpărător, listare exclusivă, siguranță și materiale juridice