Există mai multe modalități prin care puteți continua să satisfaceți nevoile clienților voștri în timp ce sunteți obligați să lucrați remote, de acasă, în aceasta perioadă de carantină. Citiți mai departe pentru a afla cum puteți continua să le oferiți cele mai bune experiențe cumpărătorilor, vânzătorilor și comunității ca și grup unitar în această perioadă dificilă.
Pentru cumpărători - folosiți Facebook Live sau Instagram Live pentru vizionarea online a unui imobil
Una dintre cele mai mari provocări ale situației actuale este prezentarea de proprietăți potențialilor cumpărători.
Totul este să te bazezi pe noile tehnologii și să păstrezi deschise liniile de comunicare cu aceștia. Proprietățile imobiliare se vând în continuare, și la fel de bine pot fi vândute de către voi!
Dacă puteți vizita proprietatea personal, fără a vă pune în pericol sănătatea proprie sau sănătatea altora, foarte bine, dacă nu, folosiți instrumente precum Facebook Live și Instagram Live pentru a înlocui orice evenimente open house pe care ar fi trebuit să le anulați.
Promovează aceste evenimente live pe canalele tale de social media pentru a încuraja participarea și comunicarea digitală. Asigurați-vă că aveți activată opțiunea de întrebări live pentru a gestiona situația în timp real.
Luați în considerare pentru listările voastre punerea în aplicare a tururilor virtuale (Giraffe 360). Profitați de ocazia din timpul vizionărilor existente recent programate sau a întâlnirilor pentru a face fotografii în 360 de grade pentru a acționa ca un tur virtual pentru cumpărători.
Dacă nu aveți voie să părăsiți casa sau nu aveți tehnologia pentru a crea imagini 360, puteți utiliza, de asemenea, orice videoclipuri sau imagini existente pentru a crea o galerie de imagini din cameră în cameră.
În plus, Facebook vă permite acum să postați mai multe videoclipuri și fotografii într-o singură galerie. Este perfect pentru a oferi o experiență completă publicului tău de pe rețelele de social media.
Citește și: 5 metode prin care un agent imobiliar îți economisește timpul
Pentru vânzători - mentineti permanent comunicarea online
Menținerea vânzătorilor la curent cu detalii și, cel mai important, păstrarea calmului acestora, va reprezenta o mare parte a activității tale zilnice de acum încolo.
Acum este momentul în care vânzătorii vor fi îngrijorați de o scădere a interesului pentru proprietatea lor, de reducerea prețurilor, temându-se că piața imobiliară va încetini – sau orice alt motiv!
Trebuie să folosiți acest lucru ca o oportunitate de a vă contacta toți vânzătorii existenți și de a le oferi informații actualizate. Dacă nu există nimic nou, spuneți-le acest lucru! Nicio veste, înseamnă vești proaste în situația actuală.
Acesta este, de asemenea, un moment în care ar trebui să vă gândiți la prospectare. Oamenii vor fi acasă în această perioadă și își vor verifica periodic conturile de social media.
Luați legătura cu prospecții existenți pentru a vă asigura că sunt bine și pentru a menține o relație bună cu ei. Veți dori să rămâneți în relații bune cu aceștia în cazul în care ar lua în considerare vânzarea la un moment dat.
Citește și: Franciza imobiliară RE/MAX, rețeta succesului în antreprenoriat
Rămâneți în centrul comunității voastre și interacționati mai mult online
Păstrarea clienților fericiți nu înseamnă doar comunicarea cu cumpărătorii și vânzătorii. Un agent RE/MAX ar trebui să se afle în centrul comunității sale. Având în vedere acest lucru, gândiți-vă ce puteți face pentru a vă ajuta vecinii în timp ce ei sunt închiși în casă.
Puteți face cumpărături pentru cei care sunt izolați și singuri? Poate puteți trimite mesaje video pozitive pentru a ridica moralul comunității voastre? Toate aceste lucruri merg mână în mână cu satisfacerea nevoilor psihologice ale clienților.
Utilizați reclame plătite pentru a păstra legătura cu potențiali clienți sau cu agenți noi
Nu în ultimul rând, luați în considerare păstrarea legăturii cu orice potențiali clienți sau agenți noi prin publicitate online, orientată special pe zona voastră.
Este foarte important să nu exploatați situația, deoarece acest lucru va face cu siguranță mai mult rău decât bine pentru business-ul vostru.
Promovați mesaje motivaționale, materiale care arată valoarea unei rețele puternice sau a unui conținut care vă plasează pe voi sau biroul vostru în centrul comunității voastre.
Mai presus de toate, ar trebui să rămâneți ocupați, să rămâneți sănătoși și să rămâneți mereu în contact cu clienții voștri. Atitudinea noastră este cea care definește cât de bine vom ieși din această criză, iar atitudinea noastră este ceea ce clienții noștri își vor aminti mult timp după trecerea acestei perioade dificile.