Nu e nevoie de echipament sofisticat, căci telefoanele din ultimele generații au camere suficient de performante. Poate doar un microfon și un trepied vor fi utile dacă îți dorești cu adevărat să te implici la un alt nivel în realizarea videourilor.
Vei vedea în continuare cum poți folosi platforma în avantajul tău și pentru a aduce plus valoare publicului vizat, dar și că a urca video-uri în YouTube nu înseamnă doar să generezi niște resurse pasive, ci poți chiar să colectezi informații de la vizitatori și să generezi noi contacte.
Un canal de YouTube dedicat afacerii tale
Canalul de YouTube pe care vei posta video-urile trebuie să reflecte brandul tău. Așadar, cine intră pe canal trebuie să vadă identitatea vizuală pe care o folosești de-a lungul altor canale: website, agregatoare de oferte imobiliare, platforme de social media, materiale tipărite etc. Folosește toate opțiunile de personalizare pe care ți le pune la dispoziție platforma - imagini, logo, descrierea afacerii.
SEO pentru maximizarea beneficiilor aduse de YouTube
Aplicând corect strategiile SEO pentru canalul tău YouTube, vei câștiga poziții mai bune în căutările YouTube, dar și în motorul de căutare Google. Ai la îndemână o serie întreagă de optimizări pentru a maximiza rezultatele aduse de conținutul tău video: folosește cuvinte cheie în titlu, compune descrieri pentru fiecare video care include cuvinte cheie pe care publicul țintă le caută și cel puțin 300 de cuvinte ca video-ul tău să poată fi găsit de motoarele de căutare, adaugă link-uri către pagina cu anunțurile pentru proprietăți / către articol de blog / către pagina ta de contact, include și hastag-uri relevante pentru subiectul video-ului și pentru domeniul imobiliar.
Canal plin de resurse utile pentru publicul țintă
Oamenii vor apela la agenți imobiliari în care pot avea încredere și pe care îi percep ca experți în domeniul lor. Video-urile de pe YouTube te pot ajuta la consolidarea încrederii dacă sunt o sursă de informare valoroasă. Așadar, când creezi video-uri, nu te limita doar la cele care promovează proprietățile tale, ci realizează și video-uri de informare ca: sfaturi pentru vânzători / pentru cumpărători / pentru chiriași. sfaturi pentru promovarea proprietății, sfaturi de renovare, informații despre creditare, informații despre evoluția prețurilor, importanța de a oferi servicii în reprezentare exclusivă etc.
Dovada experienței și cunoașterii temeinice a pieței
Cu un video de YouTube poți să subliniezi faptul că știi totul despre proprietățile pe care le ai în portofoliu și că știi și detalii despre carierele în care se află fiecare dintre ele. Poți posta pe YouTube un ghid video despre o anumită zona a orașului de care clienții tăi sunt interesați. Să spunem că ești într-o zonă nouă a orașului, aflată în plină dezvoltare, și care are imobile ce sunt dedicate familiilor cu copii. Ghidul tău video ar trebui să conțină un tur al cartierului cu parcurile, școlile, mijloacele de transport, spațiile comerciale din zonă, iar la final poți prezenta chiar și o serie de proprietăți pe care le ai spre vânzare în zona respectivă.
Generarea de trafic către videourile de YouTube
Odată ce ai creat și ai dezvoltat conținut pentru canalul tău de YouTube, promovează-l prin toate metodele pe care le ai la îndemână: include link-uri în website către canal, anunță în cadrul unui email că ai creat un canal util pentru publicul tău țintă, include clipurile în paginile aferente proprietăților prezentate, include videourile în articolele de blog, promovează-le pe paginile de social media și încurajează oamenii să distribuie conținutul dacă le-a plăcut sau dacă știu pe cineva care ar putea fi interesat de clipul respectiv.
Nu toate video-urile pe care le urci pe YouTube pot să fie listate în rezultate sau în colecția de video-uri de pe canal. O parte din conțin poate fi premium, mai exact să îl setezi ca nelistat și să faci trimitere către el din alte materiale, iar accesul să fie permis doar după completarea unui formular. În acest fel reușești să colectezi date de la clienții tăi potențiali. Asigură-te că oferi conținut care să merite oferirea de date personale, altfel poți influența negativ încrederea și engagement-ul pe care încerci să le câștigi.