Vrei să ieși în evidență pe scena digitală?
Există două posibilități: fie să listezi proprietatea online, fie să listezi proprietatea online, peste tot. Cele mai multe căutări ale unei case de vis încep în ziua de azi în lumea digitală. Cândva, era suficient să te înregistrezi cu un anunț pe un forum și să speri la ce-i mai bine, însă timpurile s-au schimbat. Acum există o mulțime de metode gratuite sau accesibile care scot proprietatea ta în fața a mii de oameni, care utilizează diverse modalități creative și inovative în această direcție.
Iată 5 idei prin care îți poți promova online proprietățile imobiliare
1. Fii activ pe platformele online și promovează proprietățile imobiliare
Atunci când vine vorba despre vânzarea proprietății, totul se rezumă la a fi vizibil. Proiectează-ți tipul de cumpărător care ar fi interesat de casa ta și fii prezent pe platformele sociale pe care acesta le-ar putea utiliza. De exemplu, dacă crezi că un cuplu de tineri profesioniști ar fi cumpărătorul ideal pentru tine, creează-ți cont pe Instagram și Pinterest.
Este foarte probabil că cei care vânează casa ideală să distribuie imagini cu potențiale proprietăți cu prietenii, înainte sau după o vizionare. Scopul tău este să ușurezi acest proces pentru potențialii cumpărători. Dacă publici fotografii cu fiecare cameră, ușor de urmărit și cu multă lumină naturală, îți poate aduce multe beneficii în social media.
Dacă timpul îți permite, merită cu desăvârșire să creezi profilul de buyer-persona pentru casa ta. Acest termen, extras din limba engleză, reprezintă scurta descriere a cumpărătorului tău ideal, sau, mai exact, a unei persoane care este interesată să cumpere. Dacă te vei ghida după acest lucru, vei avea o idee clară despre cum să comunici online pentru a atrage interesul cât mai mult.
Bonus: Adaugă o semnătură la adresa ta personală de e-mail, în care să incluzi detaliile despre anunțul tău de vânzare. Ia în considerare câte e-mail-uri au șansa să fie date mai departe oamenilor din interiorul sau exteriorul rețelei tale de cunoștințe, ceea ce nu poate fi decât în avantajul tău. Și pentru că tot am pomenit de email-uri...
Citește și: Investiția în franciza imobiliară RE/MAX
2. Promovează proprietățile imobiliare printr-o campanie țintită de e-mail marketing
În ciuda faptului că social media pare să fie într-o creștere continuă la nivel de utilizatori, nimic nu se compara campaniile tradiționale de e-mail marketing, în vederea atingerii audienței tale. Poți strânge adrese de email la evenimentele la care participi, fie ele conferințe sau întâlniri de networking sau printr-un formular de înscriere pe site-ul proprietății tale.
Dacă ai o listă lungă de e-mailuri adunate din diverse interacțiuni, merită să le segmentezi în funcție de anumite criterii, pentru a putea personaliza email-urile cu noutăți, pe care aceștia le primesc de la tine.
Spre exemplu, dacă ai strâns 25 de adrese de la o întâlnire cu o comunitate locală, asigură-te să menționezi unde i-ai întâlnit și livrează-le noutățile despre proprietatea ta, care sunt relevante în această situație. Alte 20 de adrese de email de la un eveniment de tip open-house ar putea fi considerate de mare interes, motiv pentru care este necesar să livrezi mesaje mult mai directe, despre stabilirea celei de-a doua întâlniri sau despre o ofertă.
Important: Cere întotdeauna permisiunea celui care îți oferă adresa lui, pentru a-l include într-o campanie de email marketing. Asigură-te că ai făcut vizibilă și ușoară opțiunea de dezabonare la noutățile tale.
Analizează-ți performanța: Rata medie de deschidere a email-urilor în domeniul imobiliar este de aproximativ 27%, cu o rată de click de 3%. (Sursa: Smart Insights)
3. Promovează proprietățile imobiliare prin video-uri în direct pe Facebook și Instagram
Fă din vizualizarea proprietății tale cea mai liberă experiență posibilă. Unii oameni nu pot ajunge la evenimentele de tip open-house iar alții pot fi plecați peste hotare în perioada în care casa ta intră la vânzare pe piață.
Programează regulat înregistrări live pe Facebook și Instagram, în care să faci turul proprietății și nu uita să le arăți și o parte din personalitatea ta! Ține minte, filmarea este un mod excelent prin care poți construi încrederea dintre tine și potențialii tăi cumpărători. Lasă-i să te cunoască și să afle mai multe despre ce le vinzi, despre ce o să-ți lipsească la casă și despre avantajele zonei în care este situată.
Un alt motiv bun pentru a face înregistrări live cu proprietatea ta este pentru că puțini oameni folosesc Facebook sau Instagram Live în aceste scopuri. Vei ieși automat din mulțime și vei ajunge la o audiență cu care nu ai cum să comunici, în alte moduri.
Citește și: Cum să folosești YouTube-ul pentru promovarea serviciilor și proprietăților
4. Creează un website unde să prezinți portofoliul de proprietăți imobiliare
O casă este probabil cel mai scump lucru pe care îl vinzi în viața ta. Cu acest gând în minte, nu-i așa că merită să faci un site special pentru el? Acest lucru ar putea oferi vizitatorilor o zonă personalizată, prin care pot vedea fiecare cameră virtual de oriunde își doresc, să cunoască vânzătorul, să vadă o hartă interactivă a zonei în care se află proprietatea și, cel mai important, să se aboneze la noutăți, prin email.
Înainte să începi, este important să îți faci o idee despre ce conținut vei include pe fiecare pagină și să ai un plan clar despre cum vizitatorii să dea click pe site-ul tău. Odată ce știi cum și unde va merge fiecare conținut în parte, poți folosi o platformă de creat site-uri, precu WIX sau Squarespace, pentru a crea o pagină web prietenoasă pentru desktop și pentru mobil, în doar câteva ore.
5. Pentru o promovare de succes în imobiliare, ia în considerare și campaniile social media
Reclamele pe social media sunt un mod excelent de a ajunge la o nouă audiență, în afara rețelei tale sociale sau profesionale. Folosește campanii țintite și concentrează-te pe cei care au cele mai multe șanse să prezinte interes pentru proprietatea ta. Două instrumente recomandate pentru aceste campanii în Facebook Ad Manager sunt Targetarea Demografică și Targetarea pe comportament.
Cu Demographic Targeting te poți asigura că reclama ta apare doar acelor persoane care dețin sau nu o proprietate, câștigă peste o anumită sumă de bani și are sub sau peste o anumită vârstă. Pentru a te folosi de aceste opțiuni, intră în Targetare detaliată > Date Demografice > Home > Home Ownership.
Folosind o combinație între Targetarea pe comportament și pe Locație, poți plasa reclama ta în fața persoanelor care iau în considerare varianta de a cumpăra o proprietate în zona ta. Pentru a profita de această opțiune, accesează în campania ta Targetare Detaliată > Comportamente > Profile rezidențiale.
Citește și: Crește traficul online pentru proprietățile listate
Bonus: Angajează un profesionist pentru a se ocupa de promovarea casei tale!
Agentul tău local RE/MAX nu numai că este calificat și are cunoștințe avansate despre piața de imobiliare din zona ta, ci este și un profesionist care este în acord cu nevoile de promovare ale casei tale. Angajați un nume în care și cumpărătorul și vânzătorul pot avea încredere, un agent imobiliar conectat la peste 25000 agenți și cu acces la cea mai mare rețea imobiliară din Europa.