Kati Roșca
#Tehnologie
Kati Roșca / 19 aprilie 2019

Cum să folosești Instagram pentru a vinde mai mult

Timp de citire: 8 min
Share this Share on email Share on twitter Share on linkedin Share on facebook
instagram-real-estatePlatforma Instagram a atins anul trecut în vară peste 1 miliard de utilizatori lunari activi și este una dintre cele mai populare rețele sociale din lume. Pentru brokeri și agenți imobiliari, Instagram-ul oferă multiple modalități de a share-ui conținut cu publicul țintă.

Citește acest articol și află cum poți să folosești platforma pentru a prezenta mai bine listările, serviciile tale, și pentru a construi relații mai puternice, care să susțină creșterea afacerii tale.

Oferă publicului țintă o imagine clară asupra proprietăților listate

Instagram este o platformă vizuală, deci e locul ideal să scoți în evidență imagini pentru proprietățile listate - fotografii, scurte videouri, imagini ”din culise” care să le ofere o imagine mai clară asupra unei proprietăți de care sunt interesați.

Un lucru pe care îl recomandă specialiștii este să dai tag locației, căci mulți oameni folosesc tag-urile din Instagram pentru a găsi afaceri locale. Astfel, cu tag vei fi mai ușor de descoperit și conținutul postat de tine va fi mai vizibil. Dă tag locurilor publice populare din oraș ca oamenii să-și facă o idee despre accesibilitate unei proprietăți listate.

 Screenshot1

Folosește caruselul pentru fotografii multiple

O postare care include multiple fotografii poartă numele de carusel în Instagram. Un carusel te poate ajuta și să direcționezi mai mult trafic către website-ul tău, fie că vorbim de listări sau de articolele pe care poate le scrii pe blog. Acest tip de postări sunt excelente pentru a include fotografii profi din fiecare cameră, dar și exterior sau caracteristici unice ale proprietății.

Poți folosi caruselul și pentru a posta o panoramă și oamenii să dea swipe pentru a vedea peisajul de care s-ar putea bucura ca proprietar al imobilului postat de tine.

De asemenea, poți folosi caruselul și pentru fotografii de tipul ”Înainte și După” pentru proprietățile care au fost renovate sau la care s-au efectuat lucrări de extindere. Caruselurile sunt potrivite și pentru fotografii de la evenimentele importante și îți permit să dai tag mai multor participanți.

 Screenshot2

Câștigă încrederea fiind prezent pe Instagram

Instagram are potențial uriaș de impulsionare a vânzărilor, dar este și una dintre cele mai puternice unelte care te ajută să construiești comunități. Astfel că nu e recomandat ca fiecare postare de-ale tale să fie orietată către vânzarea de proprietăți.

Regula 80/20 spune că 80% din conținutul tău trebuie să aducă plus valoare audienței tale, nu să fie un monolog despre vânzare. Ai o mulțime de informații utile de împărtășit din imobiliare sau din domenii conexe ca design interior, obiecte handmade, inspirație de design etc.

Ca să clădești o relație de durată cu publicul tău țintă, trebuie să fii atent la ceea ce își doresc, ceea ce le place. Conținutul de înaltă calitate îți va aduce baza solidă de urmăritori pe care ți-o dorești, deci pune mereu pe primul loc calitatea și nu cantitatea de followeri, nu cumpăra publicul și evită să apelezi la bots.

 Screenshot3

Marchează momentele cheie ale relațiilor cu publicul și clienții tăi

Pe Instagram obții mai mult trafic și engagement pe măsură ce postezi mai mult. La fel se întâmplă și în relațiile din offline. Cu cât sunt mai puternice relațiile pe care le clădești, cu atât oamenii vor câștiga mai multă încredere în tine și te vor recomanda mai multor prieteni și cunoștințe.

Ca să poți reflecta în online încrederea pe care ai obținut-o, postează și fotografii cu clienții tăi pentru a marca vânzarea sau cumpărarea unei proprietăți. De asemenea, poți reposta ceea ce au postat clienții tăi.

Ca să consolidezi relațiile în online, asigură-te că răspunzi la comentarii și la postările celor care te urmăresc, iar când primești un cuvânt de laudă, împărtășește publicului cuvintele care reflectă că ai clienți satisfăcuți de serviciile tale imobiliare.

Folosește Stories și Instagram Live

Opțiune de Stories îți permite să te arăți publicului așa cum ești și să împărtășești cu acesta imagini foto sau video pe care vor dori să le vadă ca să nu le rateze, ținând cont că acest conținut dispare automat după 24 de ore. Te ajută să fii și mai vizibil, deoarece postările tale sub formă de stories apar în partea de sus a feed-ului și ai șanse mai mari ca mesajul tău să ajungă la publicul țintă. Folosește acest timp de conținut pentru anunțuri, pentru a face sondaje, pentru a oferi publicului ocazia să îți adreseze întrebări și a interacționa cu acesta.

Instagram Live îți permite să interacționezi cu publicul în timp real, crește engagement-ul și poți răspunde imediat întrebărilor venite din partea publicului țintă. Este un moment potrivit să dovedești publicului că ești un expert în aria ta și să câștigi încrederea celor care te urmăresc. În live-urile tale poți aduce invitați care să crească și mai mult valoarea informației și interesul publicului, dovedind faptul că ești foarte bine conectat la industrie.

 Click me
 

Află ultimele noutăți de la RE/MAX