Agenții mei intră în panică. Ce pot face?

07 mai 2020

Agenti

Urmează acești 7 pași pentru a fi liderul de care agenții tăi au nevoie și pentru a menține echipa puternică.

Când conduci un business, este ușor să fii prins cu treburile zilnice și să uiți că tu conduci un grup de oameni care te urmăresc. Dar ca lider, toate privirile sunt asupra ta iar acest lucru este valabil mai ales acum.

COVID-19 și noile prevederi legale ne-au schimbat viața peste noapte, iar mulți oameni se întreabă cum le va fi afectat businessul. Dacă agenții tăi sunt panicați, sau chiar dacă nu sunt, ei au nevoie de un lider puternic care să-i ajute să se adapteze la noua normalitate.

Iată 7 sfaturi care să te ajute să fii liderul de care agenții tăi au nevoie:

agent-imobiliar-panicat-criza-covid

1. Comunică, comunică, comunică

Aceasta criză Codiv-19 ne învață cât de importantă este o comunicare bună. Stabiliți un sistem de informări periodice pentru a comunica în mod constant. Acest lucru se va transforma într-o rutină care le va da încredere agenților să-și continue businessul. 

Citește și: Sfaturi de a lucra de acasă pe perioada crizei COVID-19

2. Ascultă mai mult decât vorbești

Cum comunici este la fel de important cu ce comunici. Fii pozitiv și încurajator în comunicarea cu agenții. Arată-le că îți pasă de ei si ascultă-i. Fii conștient că oamenii sunt preocupați de grija pentru familiile lor, cum să gestioneze copiii care nu sunt la școală, să rămână sănătoși, iar în același timp încearcă să-și facă treaba.

Nu este ușor, astfel că apreciază succesul lor!

3. Află prioritățile agenților tăi

Modul în care muncim s-a schimbat drastic. Conferințele video sunt o modalitate foarte bună de a ne întâlni față în față având un sentiment de normalitate. Totuși, trebuie să afli care este varianta cea mai simplă pentru agenții tăi.

Poate că unii își păstrează telefoanele pentru situațiile urgente ale familiei, poate banda lor de internet este foarte solicitată pentru orele online ale copiilor. Întreabă-i ce funcționează cel mai bine pentru ei.

Citește și: Agenți! Activați cât mai mult în mediul on-line și faceți-vă clienții fericiți chiar și de acasă

4. Ajută-i să-și stabilească prioritățile pună lucrurile 

Amintește-le agenților tăi ca prioritatea principală este sănatatea lor, inclusiv cea mentală. Urmărirea informărilor oficiale este importantă, insă urmarirea obsesivă a știrilor în Social Media care este plină de Fake news, poate duce la stări de anxietate. Vobește cu agenții despre cum se descurcă emotional și organizează sesiuni de grup în care să împărtășiți sfaturi despre reducerea stresului.

5. Concentrează-ți energia pe business

La fel cum ajutarea agenților îți va da claritate și te va ajuta să rămâi pozitiv, așa și clienții sunt cea mai bună cale de a-i ține activi pe agenți. Spune-le agenților să țină legatura constant cu clienții și să le spună cum îi pot ajuta.

Citește și: 7 sfaturi pentru un lider în imobiliare, în contextul crizei COVID-19

6. Recomandă activități pentru această perioadă

Acum este momentul potrivit pentru ca agenții să se ocupe de unele sarcini cu care au rămas în urmă sau să studieze lucrui noi, de exemplu Social media.

Pot să curețe baza de date și să prelucreze leadurile astfel încât să fie pregătiți pe cand se reia activitatea.

7. Amintește-le că această perioadă va trece

Rămâi cât mai optimist deoarece tonul tău vă înfluența și restul echipei. Fii pozitiv, concentrează-te pe obiective, succese, oportunități și colaborare.
Împreună vom depăși această criză, vom rămâne pozitivi, productivi și vom reveni și mai puternici.

 

Click me

 

Publicat de Kati Rosca

Kati este o persoană sinceră, corectă, organizată și creativă. Corectitudinea și sinceritatea sunt 2 valori importante pe care le apreciază la oameni. Este pasionată de cărți și călătorii. Absolventă a 2 facultăți, Litere și Drept. Îi place ceea ce face și se dedică 100 % pentru aceasta.