Maximizează-ți eforturile transformând imaginile tale în cele mai bune.
Haide să aruncăm o privire la unele poze înainte și după, pentru a-ți arăta cum îți poți îmbunătăți rezultatele cu fotografii care vor atrage cu adevărat cumpărătorii.
1. Începe cu elementele de bază
Nu te surprinde în oglindă.
Oglinzile adaugă mai multă lumină și pot face camera să pară mai mare, dar niciodată nu ar trebui să surprindă și fotograful.
Nu uita să faci ordine.
Chiar și un pic de dezordine - cum ar fi obiectele personale văzute pe masă - vor arăta mai urât în fotografii.
Urmărește unghiul.
Unghiurile nefirești pot denatura camera și fac ca elementele verticale sau orizontale să pară înclinate.
În schimb, ține fotografiile drept la nivelul ochilor pentru a evita orice denaturare.
Fă lumină în cameră.
Iluminarea necorespunzătoare poate face ca o cameră să arate sumbră și decolorată, așa că trage perdelele și aprinde fiecare bec.
Sfat:
Dacă ai experiență în editarea fotografiilor, încercă să iluminezi imaginea doar puțin pentru a aduce și mai multă lumină.
2. Încurajează imaginația
Nu fă fotografii noaptea!
Nu poți surprinde vederea de la fereastră, așa că niciodată, niciodată - nu programa sesiunile foto seara!
Nu lăsa obiecte personale la vedere.
Suveniruri - un bibelou - poate să vă amintească de vremuri fericite, dar le va reaminti cumpărătorilor că locuința aparține altcuiva și îi va opri să își imagineze propria viață acolo.
Arătă cum pot fi utilizate spațiile.
Acest loc gol de sub ferestre face ca spațiul să pară inutilizabil, dar plasarea mobilierului în grupuri conversaționale sau funcționale poate evidenția cât de practică poate fi o cameră.
Adăugă o pată de culoare veselă.
Deși o paletă de culori neutră va atrage un grup mai mare de cumpărători, o pată de culoare va aduce fotografia la viață.
Sfat:
Fără iluminare profesională (sau cu o mână foarte sigură), imaginile pot arăta neclar. Utilizați un trepied în timp ce fotografiați cu viteze mai scăzute pentru a profita de lumina naturală.
Citește și: Modul în care brokerii pot folosi tehnologia pentru a stimula comunicarea internă de la distanță
3. Invită spectatorul să intre
Nu blocați privitorul.
Poziționarea canapelei cu spatele la privitor este echivalentul unei persoane care îi întoarce spatele privitorului - este nepoliticos și exclude vederea de ansamblu. În schimb, deschideți grupuri de mobilier și aranjați piese pentru a invita privitorul în spațiu.
Nu-ți fie teamă să ”tai” cablurile.
Colectează telecomenzile TV, sistemele de jocuri video, DVD-urile sau orice alte articole electronice înfundate și scoate-le din vedere.
Arată o viață ideală, nu o viață reală.
Utilizează o listă cu lucruri de verificat înainte de sesiunea foto, pentru a te asigura că fiecare cameră din casă este gata.
Atrage privirea către trăsături distinctive.
Organizează întotdeauna mobilierul pentru a completa avantajele încorporate ale unei camere, cum ar fi șemineele.
Sfat:
Păstrează majoritatea fotografiilor în format peisaj. Deși smartphone-urile schimbă formatele standard de la peisaj în portret, ochiul uman vede lumea ca un oval aplatizat. Deci, o vedere orizontală poate fi de fapt mai plăcută pentru creierul cumpărătorului.
4. Menține ochiul în mișcare
Nu-l păstra static.
Captează detalii precum scările prin plasarea plantelor pe scări pentru a invita privirea privitorului să călătorească și să exploreze spațiul.
Nu-l lăsa să devină incomod.
Mutarea balansoarului creează un cadru primitor și confortabil și arată cum spațiul de sub scări poate fi un atu, nu o problemă.
Arată materialele.
O lumină mai strălucitoare nu face doar ca încăperea să pară mai mare, dar poate reflecta și alte suprafețe - cum ar fi o faianță frumoasă sau o pardoseală din piatră.
Nu te mișca prea mult.
Trecând doar un pic spre dreapta sau spre stânga, poți permite spectatorilor să vadă cum spațiul se conectează la alte camere și oferă un sentiment al fluxului general al casei.
Sfat:
Fă o mulțime de imagini - la cea mai înaltă rezoluție posibilă - în timpul ședinței tale foto, astfel încât să poți fi sigur că ai cea mai bună vizualizare și suficiente date pentru a fi prelucrate, dacă este necesar.
Citește și: Agenți! Activați cât mai mult în mediul on-line și faceți-vă clienții fericiți chiar și de acasă
5. Prezintă situații ideale
Nu fi extrem.
Imaginile care sunt prea întunecate fac ca spațiul să pară mohorât - dar, în același timp, lumina puternică a soarelui aruncă umbre care întunecă spațiul. Înmoaie acest efect prin fotografierea într-un moment în care lumina soarelui nu va străluci într-un unghi direct în ferestre.
Nu lăsa privitorul să se rătăcească.
Utilizarea unei adâncimi de câmp mai restrânse va concentra atenția asupra casei pe care încercați să o vindeți.
Vino mai aproape.
Coborârea camerei și așezarea acesteia în centrul mesei aduce privitorul chiar în spațiu, invitând potențialii cumpărători să se așeze și să se bucure de priveliște.
Arată potențialul de divertisment al unei locuințe organizând o masă cu articole de sticlă și veselă potrivite pentru o petrecere.
Sfat:
Profită de sezon pentru a face ca listarea să pară actualizată. Dacă este vară, fă o fotografie însorită a curții. Dacă este iarnă, creează o atmosferă confortabilă cu un foc și o pătură caldă.
Modificări mici precum acestea pot face diferența dintre fotografiile bune și cele grozave. Verifică rezultatele în mod regulat pe toată durata sesiunii foto și ia în considerare modul în care va arăta fotografia ta pentru alții. Un pic de efort în acest moment te va economisi mult timp de editare mai târziu!